کد خبر : 1835776 | 07 مرداد 1401 ساعت 16:23 | 15.3K بازدید | 11 دیدگاه

تامی آبراهام:

رم با حضور دیبالا مدعی قهرمانی در سری A است

تامی آبراهام، مهاجم رم، از پیوستن پائولو دیبالا به این تیم بسیار خوشحال است.

رم با حضور دیبالا مدعی قهرمانی در سری A است

به گزارش "ورزش سه"، دیبالا پس از اتمام قراردادش با یوونتوس و در حالی که بسیاری فکر می‌کردند کار انتقالش به اینتر تمام شده است به رم پیوست. 
این بازیکن آرژانتینی پیش از این تجربه قهرمانی در لیگ ایتالیا با پیراهن یووه را دارد و حالا امیدوار است که بتواند به یکی از مهره‌های کلیدی تیم ژوزه مورینیو در فصل آینده تبدیل شود. 
از آخرین قهرمانی رم در رقابت‌های سری A حدود 21 سال می‌گذرد و آنها فصل گذشته علیرغم قهرمانی در لیگ کنفرانس اروپا، لیگ را با حضور در رتبه ششم و فاصله 23 امتیازی با میلان صدرنشین به پایان بردند. 
آبراهام درباره تلاش رم برای قهرمانی به روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت گفت:« اگر بگویم که دوست ندارم قهرمان سری A شوم دروغ گفته‌ام. همه ما می‌خواهیم قهرمان شویم اما برای این کار باید ارزش خودمان را نشان دهیم. ما تیم بسیار خوبی داریم، باشگاه خوبی هستیم و سرمربی خوبی داریم. هیچ محدودیتی پیش روی ما قرار ندارد.»

1711541


این بازیکن انگلیسی در پاسخ به سوالی درباره پیوستن دیبالا به این تیم اظهار داشت:« من فکر می‌کنم حضور این بازیکن به نفع تیم ما است. جذب او ارزش زیادی برای هوادارانی که به خوبی از او استقبال کردند داشت. پیام این اتفاق برای من واضح است. این باشگاه پروژه بزرگی ساخته و حالا نشان داده که به دنبال کسب عنوان قهرمانی است.»
بند بازخرید 80 میلیون یورویی از سوی چلسی در قرارداد این بازیکن با رم گنجانده شده است و او درباره این که آیا به بازگشت به لندن فکر می‌کند اضافه کرد:« من فقط به حال حاضر فکر می‌کنم. تمرکزم روی فصل بعد است چون می‌خواهم بهتر از فصل گذشته باشم.»

دیدگاه‌ها