کد خبر : 1835789 | 07 مرداد 1401 ساعت 18:50 | 28.9K بازدید | 15 دیدگاه

در بهترین شرایط خودمان نیستیم

گواردیولا: اولین جام را می‌خواهیم؛ صلاح استثنایی است

پپ گواردیولا از انگیزه بالای سیتی برای پیروزی بر لیورپول و قهرمانی در جام خیریه صحبت کرد.

گواردیولا: اولین جام را می‌خواهیم؛ صلاح استثنایی است

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی و لیورپول فردا در جام خیریه انگلیس به مصاف هم خواهند رفت. سوپرکاپ فوتبال انگلیس که بین قهرمان لیگ و جام حذفی برگزار خواهد شد. سیتی فصل گذشته فاتح لیگ برتر شد و لیورپول هم توانست با پیروزی بر چلسی قهرمان جام حذفی شود.

1714275

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در نشست خبری این بازی گفت:« تلاش می کنیم اولین جام فصل را به دست بیاوریم. حضور در این جام برای ما یک افتخار است و این یک موفقیت بزرگ برای سیتی محسوب می شود. لیورپول را به خوبی می شناسیم و با توجه به اینکه سه هفته پیش تمرینات پیش فصل را شروع کردیم، در بهترین شرایط خودمان قرار نداریم. سعی می کنیم لیورپول را شکست بدهیم و جام را از آن خود کنیم. این می تواند اولین جام برای ارلینگ هالند، کالوین فیلیپس، خولیان آلوارز و استفان اورتگا(خریدهای جدید) باشد اما در نهایت موفقیتی برای باشگاه منچسترسیتی خواهد بود.»

گواردیولا در مورد رقابت قهرمانی برای فصل 23-2022 گفت:« من پیشگو نیستم و نمی دانم فصل بعد چه رخ خواهد داد. تیم های بزرگ و مدعی زیادی در لیگ حضور دارند و کورس جذابی برای قهرمانی خواهیم داشت. تیم ها خود را تقویت کرده اند و همه اینها می تواند رقابت برای قهرمانی را بالاتر ببرد.»

1728027

این روزها بحث انتقال مارک کوکوریا به منچسترسیتی مطرح است و یکی از سوالات پپ نیز در همین مورد بود. او در پاسخ گفت:« کوکوریا متعلق به برایتون است و من در مورد بازیکن یک تیم دیگر صحبت نمی کنم. اگر بتوانیم، یک مدافع چپ جدید جذب خواهیم کرد و در غیر این صورت با همین داشته ها ادامه خواهیم داد. جاش ویلسون، ناتان آکه و ژوائو کانسلو می توانند در این پست بازی کنند. من هرگز گلایه‌ای از تیم مدیریت ورزشی باشگاه نکرده ام و می دانم همه تلاش خود را برای تقویت تیم خواهند کرد.»

1730842

جدایی چند بازیکن از سیتی در تابستان از جمله رحیم استرلینگ، گابریل ژسوس و الکساندر زینچنکو:« همه جدا شده ها بازیکنانی خوب و تاثیرگذار در قهرمانی های اخیر ما بودند و بدون آنها شاید نمی توانستیم موفق شویم. برای آنها بهترین آرزوها را داریم. سعی کرده ایم با جذب چند بازیکن باکیفیت، خودمان را تقویت کنیم و سیتی همچنان تیمی مدعی و جاه طلب باشد. امیدوارم خریدهای جدید خیلی زود خودشان را با تیم وفق بدهند و این مساله زمان‌بر نباشد. با توجه به عملکرد بازیکنان جدید در بازی های پیش فصل، امیدوار و خوشبین هستم.»

مهار مهاجمان لیورپول مثل محمد صلاح:« در مورد صلاح همه چیز را می دانیم و حرف تازه ای برای گفتن نیست. او یک مهاجم بزرگ و استثنایی است و سعی می کنیم تاثیرگذاری او در بازی را به حداقل برسانیم.»

مصدومیت آیمریک لاپورت:« او مصدوم است. لاپورت پس از چند بازی آخر فصل تحت عمل جراحی قرار گرفت و در مورد او باید محتاط باشیم. زانوی او مشکل دارد و احتمالاً تا سپتامبر از میادین دور خواهد بود. لاپورت به حداقل یک ماه زمان نیاز دارد.»

دیدگاه‌ها