کد خبر : 1835808 | 07 مرداد 1401 ساعت 22:40 | 94K بازدید | 20 دیدگاه

ادعای اکیپ:

سیتی تسلیم شد؛ به دنبال جانشین برای برناردو

در فرانسه ادعا می کنند که منچسترسیتی قصد فروش برناردو سیلوا را دارد و برای جانشینی او لوکاس پاکتا را در نظر گرفته است.

سیتی تسلیم شد؛ به دنبال جانشین برای برناردو

به گزارش "ورزش سه"، به نیمه های فصل نقل و انتقالات تابستانی رسیده ایم و منچسترسیتی یکی از باشگاه هایی است که از فروش بازیکنان خود به سود قابل توجهی رسیده است. از مهمترین فروش‌های سیتی می توان به رحیم استرلینگ، گابریل ژسوس، الکساندر زینچنکو و پدرو پورو اشاره کرد. استرلینگ با 56.2 میلیون یورو راهی چلسی شد. ژسوس با 52.2 میلیون یورو پیراهن آرسنال را به تن کرد. از فروش زینچنکو و پورو به آرسنال و اسپورتینگ لیسبون هم 35 و 8.5 میلیون یورو به دست آمد. در مجموع سیتی تاکنون 160 میلیون یورو از فروش بازیکنانش سود کرده و توانسته ستاره هایی چون ارلینگ هالند، خولیان آلوارز و کالوین فیلیپس را هم جذب کند.

1681567

طبق ادعای نشریه اکیپ، سیتی اکنون در اندیشه واگذاری برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی خود به باشگاهی دیگر است و ژرژ مندس، مدیر برنامه های بازیکن نیز او را به چند باشگاه از جمله بارسلونا و رئال پیشنهاد داده است. برناردو از سال 2017 برای سیتی بازی می کند ولی فصل گذشته جایگاه خود در ترکیب ثابت را از دست داد و به نظر نمی رسد فصل بعد نیز جایی در ایده های پپ گواردیولا داشته باشد. گفته می شود او از ماه ها پیش با بارسلونا در ارتباط است و تمایل دارد در صورت جدایی از سیتی راهی این باشگاه شود. 

1690202

سیتی نیز تسلیم شده و قصد ندارد در مقابل تمایل به جدایی بازیکن مقاومت کند. اکیپ نوشته است که در صورت جدایی برناردو، سیتی به دنبال جذب لوکاس پاکتا خواهد رفت. ستاره چپ پای برزیلی لیون، 55 میلیون یورو قیمت دارد و قرارداد او تا 2025 معتبر است. باید دید به فاصله یک ماه تا پایان انتقالات تابستانی، برناردو به هدف خود که جدایی از سیتی است، خواهد رسید یا خیر.

دیدگاه‌ها