کد خبر : 1835823 | 08 مرداد 1401 ساعت 08:36 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

۱۶ هندبالیست در آخرین اردو پیش از قونیه

در سومین و آخرین اردوی تیم ملی هندبال اعزامی به بازی‌های کشورهای همبستگی اسلامی ۱۶ بازیکن حضور دارند.

۱۶ هندبالیست در آخرین اردو پیش از قونیه

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، سومین اردوی تیم ملی هندبال مردان از یک‌شنبه ۹ مرداد در تالار هندبال فدراسیون آغاز می‌شود و این اردو تا روز اعزام به بازی‌های کشورهای اسلامی قونیه ادامه دارد. در حال حاضر ۱۶ بازیکن در اردوی تیم ملی حضور دارند و قرار است تیم ملی با ترکیب ۱۶ بازیکن ۱۲ مرداد عازم قونیه شود.

سلامان بربط، سید علیرضا موسوی، علی کوهزاد، محمد سیاووشی، علی رحیمی کازرونی، شهاب صادق زاده، مجتبی حیدرپور، محمدرضا کاظمی، افشین صادقی، مهران حسینی، احسان ابویی، محمدمهدی بهنام‌نیا، شاهو نصرتی، محمدرضا اروعی، یونس آثاری و میلاد قلندری اسامی ملی‌پوشانی است که در اردوی قبل از اعزام به قونیه در اردوی تیم ملی حضور دارند.

وسلین وویوویچ به عنوان سرمربی، حمید صادق شاه‌نشین و شهداد مرتجی به عنوان مربی، برانیسلاو میلوژویچ مربی بدنساز، الکساندر روگانوویچ مربی دروازه‌بانان و دانیال مصلح‌پور به عنوان فیزیوتراپ اعضای کادر فنی تیم ملی هندبال مردان ایران را در این اردو تشکیل می‌دهند.

البته نام سجاد استکی نیز در میان بازیکنان دعوت شده به اردوهای قبل بود اما ظاهرا او در آخرین اردو تیم ملی حضور ندارد. اگر مشکلات استکی حل شود و باشگاهش اجازه حضور او در بازی‌های کشورهای اسلامی را بدهد به ترکیب تیم ملی در قونیه اضافه خواهد شد و نام یک بازیکن از لیست حذف می‌شود. در غیر این صورت تیم ملی با همین ۱۶ بازیکن راهی قونیه خواهد شد.

سجاد استکی از ملی‌پوشان باتجربه است که در مسابقات قهرمانی آسیا عربستان با تک گلش در ثانیه‌های پایانی دیدار مقابل کویت باعث شد تیم ملی هندبال ایران برای دومین بار و بعد از ۸ سال به  مسابقات قهرمانی جهانی راه پیدا کند. حال باید دید او با گذر از مشکلات می‌تواند در قونیه به تیم ملی بپیوندد؟

مسابقات هندبال کشورهای اسلامی از ۱۶ تا ۲۳ مرداد در قونیه برگزار می‌شود. تیم ملی هندبال مردان ایران در این مسابقات در گروه ‌A  با ترکیه و آذربایجان همگروه است. در گروه دیگر نیز تیم‌های عربستان سعودی، قطر، مراکش و عراق حضور دارند.

دیدگاه‌ها