کد خبر : 1835848 | 08 مرداد 1401 ساعت 11:01 | 6.4K بازدید | 1 دیدگاه

کونته: کارم در تاتنهام تازه شروع شده است

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، امیدوار است که دورانی طولانی و موفقیت‌آمیز را در این تیم سپری کند.

کونته: کارم در تاتنهام تازه شروع شده است

به گزارش "ورزش سه"، کونته نوامبر سال گذشته میلادی به عنوان جانشین نونو اسپیریتو سانتو به تاتنهام آمد و تا ژوئن 2023 با این تیم قرار دارد.
هرچند قرارداد این مربی ایتالیایی با تاتنهام از بند تمدید برای یک فصل دیگر برخوردار است اما به نظر می‌رسد که او قصد دارد حضوری طولانی مدت روی نیمکت این تیم داشته باشد. 
این در حالی است که او پیش از این در طول فصل گذشته مدعی شده بود که اگر درخواست‌‌هایش برآورده نشود، شاید زودتر از موعد از این باشگاه جدا شود اما پس از کسب سهمیه لیگ قهرمانان و هزینه قابل توجه دنیل لوی برای خرید بازیکنان مدنظر این مربی، ظاهرا تصمیم او تغییر کرده است.

1727179
کونته در آستانه بازی دوستانه روز شنبه برابر رم به خبرنگاران گفت:« ما باید به ساختن این تیم با این بازیکنان ادامه دهیم و همچنان برای پیشرفت آنها تلاش کنیم. آنها برای پیشرفت بسیار جا دارند. این تیمی جوان است و ما می‌توانیم سال‌ها در کنار هم بجنگیم و با بهترین تیم‌ها رقابت کنیم.»
او با اشاره به تصمیمش درباره ادامه حضور در این تیم اظهار داشت:« ما باید در بهترین حالت در چهار رقابت به میدان برویم. ما برای این که توانایی این کار را داشته باشیم باید بازیکنان خوبی را در اختیار داشته باشیم. کار من در این تیم تازه شروع شده است.»
پیش از این گفته می‌شد که مدیران پی اس جی علاقه زیادی به جذب این مربی ایتالیایی دارند اما او در نهایت تصمیم گرفت در لندن بماند و کریستوف گالتیه هدایت این باشگاه فرانسوی را برعهده گرفت.

دیدگاه‌ها