کد خبر : 1835852 | 08 مرداد 1401 ساعت 11:21 | 22.9K بازدید | 4 دیدگاه

مشکل بزرگ رودیگر؛ آنچلوتی دست به ترکیب نمی‌زند

آنتونیو رودیگر، مدافع آلمانی، با مشکلی جدی در رئال مادرید روبرو شده است.

مشکل بزرگ رودیگر؛ آنچلوتی دست به ترکیب نمی‌زند

به گزارش "ورزش سه"، رودیگر پس از پایان مهلت قراردادش با چلسی به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شده و راهی رئال مادرید شد. 
این بازیکن در تور پیش فصل این تیم در آمریکا در هر دو بازی دوستانه برابر بارسلونا و کلاب آمه‌ریکا به میدان رفت و کیفیت و آمادگی بدنی‌اش را به نمایش گذاشت اما حالا به نظر می‌رسد که معضل جدیدی بر سر راه او قرار گرفته است. 
کارلو آنچلوتی که فصل گذشته موفق شد در لیگ قهرمانان و لالیگا به عنوان قهرمانی دست پیدا کند، حالا تصمیم ندارد که به ترکیب تیم برنده دست بزند یا حداقل تصمیم فعلی او بر این است که با همان بازیکنان به میدان برود. 
لوکاس واسکز (به دلیل مصدومیت دنی کارواخال، ادر میلیتائو، داوید آلابا و فرلان مندی، انتخاب‌های این مربی ایتالیایی برای فصل جدید هستند و به این ترتیب رودیگر باید فصل را روی نیمکت شروع کند و تمام تلاشش را برای متقاعد کردن کارلتو و حضور در ترکیب اصلی به کار بگیرد. 

1729765
آنچلوتی پس از بازی برابر بارسا نیز تاکید کرده بود که تصمیمی برای دست زدن به زوج‌های دفاعی تیمش ندارد و در این بازی نیز در اقدامی تعجب برانگیز، از آلابا و میلیتائو در قلب خط دفاعی استفاده کرد و رودیگر را به پست دفاع چپ فرستاد. این در حالی بود که انتظار می‌رفت این آلابا باشد که در این پست قرار بگیرد. 
اما نباید این نکته را فراموش کرد که آنچلوتی عمیقا به این ستاره آلمانی تیمش اعتماد و اعتقاد دارد و او از شانس زیادی برای پیدا کردن جای خودش در ترکیب رئال مادرید برخوردار است، خصوصا که جام جهانی 2022 قطر در اواسط این فصل برگزار می‌شود و این فشار مسابقات را چند برابر خواهد کرد.

دیدگاه‌ها