کد خبر : 1835868 | 08 مرداد 1401 ساعت 12:24 | 7.1K بازدید | 1 دیدگاه

توخل: خیلی خسته هستیم اما از بازیکنانم راضی‌ام

توماس توخل، سرمربی چلسی، از روند تمرینات پیش فصل ابراز رضایت کرد.

توخل: خیلی خسته هستیم اما از بازیکنانم راضی‌ام

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در دیداری دوستانه و تدارکاتی به مصاف اودینزه رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 1-3 شکست دهد. 
رحیم استرلینگ، ستاره جدید این تیم، به همراه میسون مونت و انگولو کانته سه گل این تیم را در ایتالیا به ثمر رساندند و به نظر می‌رسد که شرایط این تیم نسبت به بازی برابر آرسنال که با شکست 0-4 همراه بود بسیار بهتر شده است. 
توخل پس از پایان بازی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه چلسی اظهار داشت:« ما این هفته خیلی زیاد تمرین کردیم، خصوصا در دو روز گذشته و به همین دلیل خیلی خسته بودیم و شاید بازیکنان زیاد سرحال نبودند اما این بازی نکات مثبت بسیار زیادی برای ما داشت.»

1730399


این مربی آلمانی با اشاره به عملکرد خوب بازیکنانش در این دیدار گفت:« من فکر می‌کنم ما عملکرد خوبی داشتیم و نتیجه خوبی هم گرفتیم. ما می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم و باید هم گل‌های بیشتری می‌زدیم اما در نهایت نکات بسیار مثبتی از این بازی یاد گرفتیم.»
این اولین گل رحیم استرلینگ با پیراهن چلسی بود و توخل با اشاره به این موضوع اضافه کرد:« البته که او شانس‌هایی برای گلزنی داشت و روی فرصت‌های دیگری که ایجاد کردیم هم نقش مهمی را ایفا کرد. او نمایش بسیار خوبی را از خودش ارائه کرد.»
سرمربی چلسی همچنین درباره شعاری که هواداران چلسی برای کالیدو کولیبالی ساخته‌اند گفت:« او شایسته چنین تحسینی است. کولیبالی شخصیت بسیار بسیار قدرتمندی دارد و بازیکن بسیار خوبی است. من از این که  توانست 70 دقیقه بازی کند خوشحال هستم و امیدوارم خیلی زود آماده‌تر شود.»

دیدگاه‌ها