کد خبر : 1835929 | 08 مرداد 1401 ساعت 17:19 | 5K بازدید | 4 دیدگاه

به مهاجری تبریک می‌گویم

مجدمی: امسال از نظر مالی آرامش داریم

هافبک نفت مسجد سلیمان می‌گوید شرایط خوبی دارند ولی توقعات از آن‌ها باید معقول باشد.

مجدمی: امسال از نظر مالی آرامش داریم

به گزارش "ورزش سه"، نفت مسجدسلیمان نسبت به دو سال گذشته شرایط بسیار بهتری از لحاظ جذب بازیکن و شروع تمرینات پیش فصل دارد. مسلم مجدمی در مورد شرایط تیمشان قبل از شروع لیگ گفت: ما تمریناتمان را تقریبا زود آغاز کردیم. در ابتدا با نفرات کمی شروع کردیم ولی رفته رفته تعدادمان زیاد شد و اردویی را در تهران داشتیم و بعد به مشهد رفتیم اما الان هم برای انجام چند بازی دوستانه و تست ایفمارک در تهران هستیم. سال گذشته تمرینات را خیلی دیر آغاز کردیم و همین قضیه به ما ضربه زد اما امسال این موضوع تکرار نشد.
او در مورد بازیکنانی که جذب کردند و اهدافی که برای فصل آینده دارند ادامه داد: بازیکنان بسیار خوبی جذب کردیم و واقعا جا دارد به باشگاه و آقا رضا تبریک بگویم. گلچینی از خوب های لیگ در تیم ما جمع شده اند و نکته جالب توجه این است که در هر پست یک بازیکن با تجربه و یک جوان داریم که تلفیق جالبی است. توقعات از ما بالا رفته است ولی توقعات باید معقول باشد. ما تلاشمان را می کنیم و با تیمی که جمع شده واقعا به دنبال رتبه تک رقمی هستیم.
هافبک نفت در مورد دیدار با مس کرمان در هفته اول لیگ بیست و دوم گفت: مس کرمان تیم بسیار خوبی است و ما نباید گول این را بخوریم که این تیم به تازگی به لیگ برتر آمده است. باید استارت خوبی بزنیم تا برای ادامه راه روحیه بگیریم. قطعا کادرفنی برنامه های خاص خود را برای این بازی دارد.
مجدمی یادآورد شد: از هواداران نفت می خواهم مثل همیشه ما را حمایت کنند و از آن طرف از مسئولین هم تقاضای حمایت داریم‌ زیرا نفت واقعا مظلوم و تنها دلخوشی مردم مسجد سلیمان است. انشاالله که بیشتر هوایمان را داشته باشند. گویا امسال شرایط از لحاظ مالی بهتر است و امیدوارم در طول فصل هم آرامش برقرار باشد تا ما بتوانیم کار خودمان را بکنیم.

دیدگاه‌ها