کد خبر : 1835967 | 08 مرداد 1401 ساعت 21:42 | 26K بازدید | 6 دیدگاه

میکل

برتری با 6 گل؟ این فقط یک بازی دوستانه بود

میکل آرتتا، سرمربی اسپانیایی آرسنال، تاکید کرد هدف آنها خوشحال کردن هواداران این باشگاه در طول فصل است.

برتری با 6 گل؟ این فقط یک بازی دوستانه بود

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در آخرین مسابقه پیش فصل خود را با شکست 6-0 سویا را بدرقه کرد و قهرمان جام امارات شد. گابریل ژسوس، ستاره جدید و برزیلی آرسنال، با هت تریک خود هواداران این باشگاه را به شروع فصل جدید امیدوار کرده است و میکل آرتتا در پایان این دیدار مدعی شد همه بازیکنان برای بازی هفته اول لیگ برتر برابر کریستال پالاس باید آماده باشند.

1712951

میکل آرتتا گفت: "هواداران یک بازیکن را به خاطر تعهد و عملکردش در زمین دوست خواهند داشت. ما می‌خواهیم برای هواداران آرسنال نمایش های فوق العاده ای ارائه دهیم و کاری کنیم آنها خوشحال شوند. آنها نیز تلاش می کنند کار ما را جبران کنند و بنابراین من فکر می کنم رابطه خوبی بین ما وجود دارد. عملکرد تیم از همان ابتدای بازی امروز فوق‌العاده‌ بود. سبک تیم در شروع مسابقه، انرژی بازیکنان و فضایی که در کنار هواداران ایجاد کردیم، روز خاصی را رقم زد. بدیهی است که نتیجه فوق العاده ای گرفتیم، اما فقط یک مسابقه دوستانه بود، نه چیز دیگری. 

ما چهارشنبه یک بازی دیگر نیز داشتیم و همه بازیکنان برای شروع فصل باید آماده شوند، زیرا از امروز تا جمعه همچنان ممکن است اتفاقاتی رخ دهد. همه بازیکنان باید در دسترس باشند و در بهترین حالت ممکن خود، عملکرد مناسبی در ترکیب آرسنال ارائه دهند. ما واقعا برای شروع فصل هیجان‌زده هستیم. می دانیم که جمعه شب بازی بسیار متفاوتی در انتظار آرسنال خواهد بود و ما باید خیلی خوب برای مسابقه هفته اول لیگ برتر آماده شویم."

دیدگاه‌ها