کد خبر : 1835980 | 08 مرداد 1401 ساعت 23:37 | 39.7K بازدید | 7 دیدگاه

درخشش خولین آلوارز؛

ستاره‌ای که خودش را در دل گواردیولا جا کرد (عکس)

خولین آلوارز، ستاره جدید منچسترسیتی، موفق شد به عنوان بازیکن تعویضی دروازه لیورپول را باز کند.

ستاره‌ای که خودش را در دل گواردیولا جا کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امشب در سوپرجام انگلیس با نتیجه 1-3 مغلوب لیورپول شد و فرصت اولین قهرمانی فصل را از دست داد. سیتیزن ها ابتدا با گل نیمه اول ترنت الکساندر آرنولد از حریف خود عقب افتادند و در ادامه برای جبران این گل سراپا حمله شدند. خولین آلوارز، ستاره جوان و جدید منچسترسیتی در نیمه دوم برای تغییر نتیجه وارد میدان شد و مهاجم آرژانتینی توانست خیلی زود کار را به تساوی بکشاند.

ضربه فیل فودن در مرکز محوطه جریمه لیورپول توسط آدریان مهار شد و در ریباند خود این ستاره انگلیسی نیز نتوانست کار را تمام کند. اما خولین آلوارز خود را به این صحنه رساند و در نهایت از زاویه ای دشوار توانست گل تساوی سیتی را به ثمر برساند. جالب اینجاست ابتدا این گل آفساید اعلام شد، اما داور بعد از بازبینی صحنه رای به سالم بودن این گل داد.

خولین آلوارز پس از سرخیو آگوئرو ( دو بار) و کارلوس توز تبدیل به سومین بازیکن آرژانتینی شد که در سوپرجام انگلیس گلزنی کرده است. جالب اینجاست هر سه بازیکن نیز با لباس منچسترسیتی موفق به باز کردن دروازه حریفان شده اند. این اتفاق در حالی رخ داد که شاید همه در انتظار گلزنی ارلینگ هالند در این مسابقه بودند، اما این خولین آلوارز بود که در نیمه وارد زمین شد و توانست توانایی های خود را به پپ گواردیولا ثابت کند.

1731239
1731240
1731241

دیدگاه‌ها