کد خبر : 1836029 | 09 مرداد 1401 ساعت 11:14 | 23.9K بازدید | 6 دیدگاه

بازگشت مهدی رحمتی به تنظیمات کارخانه (عکس)

مهدی رحمتی سرمربی تیم آلومیینوم اراک اینروزها یکی از مربیان حاضر در کلاس A در تهران است. کلاسی که زیر نظر مرتضی محصص رییس کمیته فنی فدراسیون فوتبال در حال برگزاری است.

بازگشت مهدی رحمتی به تنظیمات کارخانه (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، با برگزاری این کلاس مهدی رحمتی از این پس می تواند به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم آلومینیوم اراک بنشیند.

اما نکته جالب در کلاس امروز تمرینات عملی بود که موجب حضور مهدی رحمتی در چارچوب دروازه شد؛ در بخشی از کلاس مربیان می بایست آنچه را در کلاس های تئوری آموخته اند در زمین پیاده کنند و بر همین اساس هر مربی ای که امتحان دارد دیگر مربیان را در قالب تیم هدایت می کند و مهدی رحمتی امروز در چارچوب دروازه به میدان آمد. ابراهیم شکوری مدافع تیم پرسپولیس هم از دیگر مربیان حاضر در این کلاس است.

1731330

بازگشت مهدی رحمتی به چارچوب دروازه این بار در کلاس مربیگری و در کمپ تیم های ملی؛ شاید این اتفاق برای مهدی رحمتی یادآور خاطرات تلخ و شیرین متعددی بود و شاید هم دل او برای بازگشت به این جایگاه لک زده است. هر چند در قامت سرمربی تیم آلومینیوم اراک او جاه طلبی اش را در فوتبال دنبال می کند. مهدی رحمتی بعد از روزهای خوب در تیم پدیده، فصل گذشته موفق شد رهبر تیم آلومینیوم اراک به دیدار پایانی جام حذفی باشد و شکست پرسپولیس در رسیدن به بازی پایانی نشان داد در مربیگری هم می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. او این فصل آلومینیوم اراک را خودش بسته و به همراه شاگردانش رویای حضور قوی تر در لیگ برتر را دارد.

1731331

دیدگاه‌ها