کد خبر : 1836056 | 09 مرداد 1401 ساعت 12:30 | 22.7K بازدید | 8 دیدگاه

توقعاتی که هر سال در سیرجان بالاتر رفتند؛

دلیل این جدیت قلعه‌نویی در سومین سال (عکس)

امیر قلعه‌نویی این روزها با وسواس زیادی بازیکنانش را تمرین می‌دهد و توقعات زیادی از بازیکنان تیمش دارد.

دلیل این جدیت قلعه‌نویی در سومین سال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اینکه بازیکنان گل‌گهر همیشه در مصاحبه‌هایشان از سختی کار با امیر قلعه‌نویی می‌گویند حداقل برای اهالی فوتبال و به ویژه اهالی رسانه که سال‌ها با روش این مربی با تجربه آشنا هستند چیز تازه‌ای نیست، چرا که در سایر تیم‌های تحت هدایت قلعه‎‌نویی نیز این وسواس ویژه وجود داشته است.
حالا اما در سومین سال حضور امیر قلعه‌نویی در گل‌گهر سیرجان شرایط برای او و بازیکنان این تیم سخت و دشوار خواهد بود. آنها پس از کسب رتبه پنجمی در لیگ بیستم، توانستند با وجود کسر هفت امتیاز در لیگ بیست و یکم رتبه قابل توجه چهارم را بگیرند و در فصل جدید هیچ چیزی جز کسب سهمیه آنها را راضی نخواهد کرد.

1731369
با این حال در مسیر کسب سهمیه، پیش روی امیرقلعه‌نویی و شاگردانش تیم‌های قدرتمندی حضور دارند؛ از استقلال، پرسپولیس و سپاهان گرفته که یک قدم هم برای کسب قهرمانی پا پس نمی‌کشند تا فولاد و تراکتور که با جواد نکونام و قربان بردیف، غیرقابل پیش‌بینی، وارد مسابقات خواهند شد. علاوه بر این تیم‌های نظیر مس رفسنجان و ذوب‌آهن نیز تیم‌های در مسیر صعود به شمار می‌روند که باید دید چه عملکردی در لیگ بیست و دوم خواهند داشت.
هر چه هست امسال فصل سختی پیش روی امیر قلعه‌نویی وجود دارد و با توجه به توقعاتی که از گل‌گهر برای کسب سهمیه وجود دارد و همینطور رقیبانی که نسبت به سال گذشته قدرتمندتر به نظر می‌رسند، حتی قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر نیز موفقیتی قابل توجه به شمار می‌رود. البته که امیر قلعه‌نویی مربی بلندپروازی به شمار می‌رود و احتمالا نه تنها کسب سهمیه که معنی و چگونگی رسیدن به قهرمانی را نیز برای شاگردانش تشریح کرده است.

دیدگاه‌ها