کد خبر : 1836110 | 09 مرداد 1401 ساعت 17:03 | 7.2K بازدید | 4 دیدگاه

لئوناردو بونوچی:

می‌خواهیم همان یوونتوس درخشان یک‌دهه قبل شویم

لئوناردو بونوچی، کاپیتان ایتالیایی یوونتوس، به هواداران این تیم وعده تکرار روزهای درخشان گذشته را داد.

می‌خواهیم همان یوونتوس درخشان یک‌دهه قبل شویم

به گزارش "ورزش سه"، بیانکونری فصل گذشته گرچه در نهایت در جمع چهار تیم برتر جدول قرار گرفت، اما عملکرد این تیم در مجموع و در طول فصل هواداران یوونتوس را ناامید کرد. البته تیم مکس آلگری در نیم فصل دوم بهتر کار کرد و این سرمربی ایتالیایی امیدوار است انتقال بازیکنان جدید به کاهش فاصله یوونتوس با دو باشگاه مدعی شهر میلان کمک کند. لئوناردو بونوچی، مدافع باتجربه یوونتوس فضای باشگاه را خوب توصیف کرده و مدعی شد ستاره‌های جدید بیانکونری به این تیم کمک خواهند کرد.

1710172

لئوناردو بونوچی گفت: "حس کاملا مثبتی داریم و شور و شوق و هماهنگی در این تیمِ در حال ساخت، وجود دارد. بازیکنان تازه‌وارد شور و نشاط برای همکاری در تیم را افزایش داده‌اند و همچنین سطح و شدت تمرینات و مسابقات بالا رفته است. من فروتنی و تلاش برای فداکاری را از جانب همه بازیکنان می‌بینم، ما می‌خواهیم همان ذهنیت برنده‌ای را داشته باشیم که ما را نسبت به همه متمایز کرده بود. متاسفانه در سال‌های اخیر کار برای حفظ این روند دشوار بود، اما ما می‌خواهیم به همان ماشین جنگی دهه گذشته که ما را متمایز کرده بود، تبدیل شویم.

جذب پل پوگبا و آنخل دی ماریا؟ ما خوش شانس هستیم که این دو بازیکن به یوونتوس اضافه شده‌اند. پوگبا به‌خوبی می‌داند بازی کردن در یوونتوس به چه معناست و دی ماریا نیز بازیکنی برنده است.

جدایی ماتیس دی لیخت و آمدن گلیسون برمر؟ پس از رفتن دی لیخت، خرید برمر تصمیم مهمی بود. او ویژگی‌های مهمی دارد و همانند دوران حضورش در تورینو بازیکنی آرام و بی سر و صدا است."

دیدگاه‌ها