کد خبر : 1836146 | 09 مرداد 1401 ساعت 20:40 | 33.9K بازدید | 4 دیدگاه

حسن صالح حمیدزیچ:

بایرن مونیخ بابت این خرید احساس غرور می‌کند

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ اعلام کرد این تیم احتمالا مهاجم دیگری در پنجره تابستانی سال جاری جذب نخواهد کرد.

بایرن مونیخ بابت این خرید احساس غرور می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، بعد از جدایی رابرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ و انتقال این ستاره لهستانی به بارسلونا، اخباری در مورد احتمال انتقال یک مهاجم نامدار این تیم شنیده می‌شد. اما در نهایت بایرن مونیخ به جذب ماتیس تل، ستاره جوان و فرانسوی باشگاه رن اکتفا کرد و حالا حسن صالح حمیدزیچ مدعی شد آنها بابت خرید این بازیکن به عملکرد خودشان افتخار می‌کنند.

حسن صالح حمیدزیچ گفت: ما به خودمان افتخار می‌کنیم و خوشحالیم که استعداد بزرگی مانند ماتیس تل تصمیم گرفت لباس بایرن مونیخ را برای فصل بعد به تن کند. ما بیش از دو سال است که عملکرد این بازیکن را دائما تماشا کرده‌ایم و در نهایت همه متقاعد شدیم که باید ماتیس تل را جذب کرد. اکنون وظیفه همه ارکان باشگاه است که به او فرصت بازی بدهند تا از ریتم مناسب برای قرار گرفتن در ترکیب بایرن برخوردار شود.

1730309

ماتیس تل از نقاط قوت فراوانی برخوردار بوده و ژن مهاجم بودن را در خون خود دارد. قدرت ضربه زدن ماتیس تل فوق العاده است و من فکر می‌کنم او روزهای شیرین زیادی را برای بایرن مونیخ رقم خواهد زد. البته بازار نقل و انتقالات هنوز ادامه دارد، اما به‌طور کلی از خرید بازیکنان جدید و بهبود شرایط در خط حمله بسیار راضی هستیم و به احتمال زیاد ترکیب تیم برای فصل بعد به همین منوال باقی خواهد ماند.

احتمال جذب لایمر؟ من نمی‌خواهم در مورد بازیکنان تحت قرارداد در باشگا‌های دیگر صحبت کنم، بنابراین در حال حاضر حرفی برای گفتن وجود ندارد."

دیدگاه‌ها