کد خبر : 1836183 | 10 مرداد 1401 ساعت 08:51 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی مردان شطرنج ایران در شب شکست بانوان

تیم ملی مردان شطرنج ایران در دور سوم رقابت‌های المپیاد شطرنج به پیروزی دست یافت و این درحالی است که بانوان ایران در این دور مقابل حریف تسلیم شدند.

پیروزی مردان شطرنج ایران در شب شکست بانوان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، تیم ملی شطرنج بانوان و مردان ایران که در چهل و چهارمین دوره مسابقات المپیاد جهانی شطرنج در شهر چنای هند شرکت کرده‌اند، در دور سوم این مسابقات به مصاف حریفان خود رفتند.

مردان شطرنج ایران در دور سوم این رقابت‌ها، مقابل مونته نگرو ظاهر شدند و توانستند به پیروزی ۳ بر یک دست پیدا کنند. پرهام مقصودلو و پویا ایدنی مقابل حریفان‌شان در این دور به پیروزی رسیده و سیدمحمد امین طباطبایی و موسوی مقابل حریفان‌شان به تساوی رضایت دادند.

در بخش بانوان، تیم شطرنج ایران مقابل هلند با نتیجه ۰.۵ بر ۳.۵ شکست خورد. در این رقابت تنها علی نسب از ایران به تساوی رسید درحالی که معصومی، مهدیان و زاهدی فر مقابل حریفان قدرتمنشان به شکست تن دادند.

تیم بانوان شطرنج ایران با کسب مجموع ۸.۵ امتیاز در رده ۲۹ این مسابقات قرار دارند. تیم شطرنج بلغارستان با مجموع امتیاز ۱۱.۵ در رده اول ایستاده و اوکراین با ۱۱ امتیاز در رده دوم قرار دارد.

در بخش آزاد، مردان شطرنج ایران ۹.۵ امتیازی بوده و در رده ۱۴ ایستاده اند. تیم دوم هلند در این مسابقه ۱۲ امتیازی است و صدرنشین این مسابقات به حساب می آید.

دیدگاه‌ها