کد خبر : 1836202 | 10 مرداد 1401 ساعت 10:57 | 14.2K بازدید | 8 دیدگاه

رییس جدید کمیته صدور مجوز حرفه‌ای

استقلال و پرسپولیس بانی تعلیق ما نبودند!

مصطفی زارعی، رییس جدید کمیته صدور مجوز حرفه‌ای، در گفتگو با برنامه صبح و ورزش از رفع تعلیق این کمیته از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

استقلال و پرسپولیس بانی تعلیق ما نبودند!

به گزارش "ورزش سه"، او در خصوص چرایی این تعلیق گفت: ۱۰ روز است در مورد تعلیق، اسنادی را بررسی کردم. در ظاهر و روی کاغذ تعلیق هیچ ربطی به آرای سال گذشته ندارد. سندهای کیفیت استاندارد را AFC بررسی کرده است و گفته بر اساس اسناد بررسی شده کیفیت لازم را ندارید. ۱۷ مورد تایید شده است و باقی را گفته که تایید نشده است. به طور شفاف باید گفت تعلیق صدور مجوز هیچ ربطی به بحث استقلال و پرسپولیس نداشته است بلکه استانداردهای لازم را نداشتیم. ۱۴ بند دارد که یکی از بندها این است که برای مثال باید چارت سازمانی داشته باشیم که چارت درست نداریم و آیین نامه باید داشته باشیم که نداریم.

او در پاسخ به این سوال که چه زمانی حکم رفع تعلیق کمیته صدور مجوز حرفه‌ای از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا صادر می شود؟ گفت: اصلا نگرانی نداشته باشید، امسال لیگ قهرمانان آسیا نداریم بنابراین زمان‌بندی صدور مجوز حرفه‌ای هم تغییر کرده است. قبلا از شهریور شروع می‌کردیم اما الان تا دی و بهمن به ارسال اسناد و مدرک نیاز نیست و خیال دوستداران فوتبال از این بابت راحت باشد.

دیدگاه‌ها