کد خبر : 1836221 | 10 مرداد 1401 ساعت 11:58 | 32.5K بازدید | 10 دیدگاه

مرتضی منصوری در لیست خروجی ربیعی؛

پایان کار یکی از چهار خرید معروف مس رفسنجان

مرتضی منصوری با صلاحدید محمد ربیعی چند روز پس از حضور در تمرینات مس رفسنجان از این تیم کنار گذاشته شده است.

پایان کار یکی از چهار خرید معروف مس رفسنجان

به گزارش "ورزش سه"، این موضوعی است که شب گذشته محمد ربیعی در کنفرانس خبری پس از پایان دیدار تدارکاتی تیمش برابر آلومینیوم اراک به آن اشاره کرد. البته سرمربی مس توضیح نداد که دلیل کنار گذاشتن مرتضی منصوری که به عنوان یکی از چهار خرید نارنجی‌پوشان رفسنجانی برای لیگ بیست و دوم به همراه لک، شیمبا و سلیمی خریداری شده بود چه چیزی است اما به نظر می‌رسد این مدافع راست به دلایل فنی و احتمالا تطبیق نداشتن ویژگی‌های بازی او با سبک مس رفسنجان از این تیم کنار رفته است.
مرتضی منصوری که خیلی دیر به فوتبال ایران معرفی شد با درخشش در پدیده زیر نظر گل‌محمدی خودش را به اهالی فوتبال شناساند. او سپس با نظر امیر قلعه‌نویی به سپاهان پیوست و حتی توانست در دوران ویلموتس به تیم ملی هم برسد. او در لیگ بیستم و تا پایان نیم فصل اول یکی از بازیکنان کلیدی محرم نویدکیا در سپاهان بود ولی رفته رفته جای خودش را به دانیال اسماعیلی‌فر داد تا در پایان فصل تصمیم به جدایی بگیرد و لیگ بیست و دوم را در مازندران سپری کند؛ جایی که برای او و هم تیمی‌هایش یک مقام قهرمانی تاریخی را به همراه داشت.
حالا باید دید این بازیکن که در آستانه شروع دوباره مسابقات از لیست مس کنار گذاشته شده است چه تصمیمی برای آینده حرفه‌ای خود خواهد گرفت و به کدام تیم می‌پیوندد.

منصوری سومین خرید تابستانی مس رفسنجان بود که البته حضورش در این تیم خیلی به طول نینجامید.

دیدگاه‌ها