کد خبر : 1836283 | 10 مرداد 1401 ساعت 16:38 | 21K بازدید | 10 دیدگاه

حتی گران‌تر از کُنده و دی‌لیخت

100 میلیون یورو؛ قیمت لستر روی مدافع مدنظر چلسی!

لسترسیتی برای واگذاری وسلی فوفانا به چلسی، رقم بسیار بالایی را تقاضا کرده است.

100 میلیون یورو؛ قیمت لستر روی مدافع مدنظر چلسی!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی آنتونیو رودیگر و آندریاس کریستنسن، دو مدافع خود را از دست داده و تنها موفق به جذب کالیدو کولیبالی شده است. قرارداد هر دو بازیکن به اتمام رسید و ترجیح دادند در رئال و بارسا به فوتبال خود ادامه دهند. چلسی اخیرا در جذب ماتیاس دی‌لیخت و سپس ژول کُنده ناکام ماند ولی تلاش ها برای جذب یک مدافع میانی دیگر ادامه دارد.

1731743

چلسی به جذب کُنده بسیار نزدیک شده بود و در حالی که پنجشنبه دو هفته پیش به نظر می رسید جذب این بازیکن قطعی شده، در نهایت او ترجیح داد به پیشنهاد بارسلونا پاسخ مثبت بدهد.

1731750

گزینه جدید چلسی، وسلی فوفانا، مدافع فرانسوی لسترسیتی است اما جذب این بازیکن حتی گران تر از کُنده تمام خواهد شد. دیلی میل امروز گزارش داد که لستر برای واگذاری فوفانا، 100 میلیون یورو درخواست کرده، در حالی که هزینه جذب کُنده از سویا 60 میلیون یورو بود. فوفانا خود علاقه زیادی به این انتقال دارد و معتقد است پیوستن به چلسی و حضور در لیگ قهرمانان باعث خواهد شد شانس بیشتری برای قرار گرفتن در فهرست نهایی فرانسه در جام جهانی داشته باشد ولی لستر با تقاضای 100 میلیون یورو، کار را بسیار دشوار کرده است.

1731751

دیلی میل نوشته است که اگر لستر روی این مبلغ پافشاری کند، چلسی به سراغ میلان اشکرینیار خواهد رفت. مدافع اسلواک اینتر که مورد توجه پی اس جی هم قرار دارد و رقم انتقال او تا 70 میلیون یورو تخمین زده می شود. چلسی تا به اینجای نقل و انتقالات، تنها کولیبالی و رحیم استرلینگ را جذب کرده است.

دیدگاه‌ها