کد خبر : 1836291 | 10 مرداد 1401 ساعت 17:20 | 11.1K بازدید | 10 دیدگاه

تن‌هاخ: آماده شروع فصل لیگ برتر هستیم

اریک تن هاخ، سرمربی هلندی منچستریونایتد اردوی پیش فصل را برای تیمش مثبت توصیف کرده است.

تن‌هاخ: آماده شروع فصل لیگ برتر هستیم

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ شب گذشته و در استادیوم خانگی خود اولدترافورد، در آخرین بازی پیش فصل‌شان مقابل رایو وایه کانو، حریف اسپانیایی خود به تساوی 1-1 دست یافتند. منچستریونایتد هفته بعد و در اولین مسابقه فصل خود در لیگ برتر پذیرای برایتون خواهد بود و اریک تن هاخ، سرمربی جدید این تیم، مدعی شد آنها برای حضور در این مسابقات از آمادگی لازم برخوردار هستند.

1731007

اریک تن هاخ گفت: "در مجموع قطعا معتقدم برگزاری اردوی پیش فصل برای منچستریونایتد مفید و مثبت بوده است. من فکر می کنم ما پیش فصل خوبی داشته و در این مدت خیلی پیشرفت کرده ایم. حالا همه ما برای آغاز فصل جدید فوتبال و مسابقات لیگ برتر آماده ایم. البته من به خوبی می دانم که هنوز فضا برای بهتر شدن در ادامه فصل وجود دارد. ما باید باز هم پیشرفت کنیم و این همان روندی است که در طول فصل هم ادامه پیدا خواهد کرد.

سعی کردم در این مدت ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان در زمین استفاده کنم. برخی از بازیکنان برای اولین بار در ترکیب یونایتد قرار گرفتند. اما شما متوجه شدید که نگرش آنها واقعا فوق العاده بود و این بازیکنان علاقه داشتند با دیگر مهره های تیم همکاری کنند. بازیکنان جوان به شدت مبارزه می کردند و می خواستند به دیگران کمک کنند که این نکته مثبت دیدار دوستانه ما مقابل رایو وایه کانو بود. ما در این مسابقه موقعیت‌های زیادی برای گلزنی ایجاد کردیم و البته فرصت هایی برای حضور در محوطه جریمه به حریف خود دادیم. اما در مجموع ما باید از این عملکرد راضی باشیم."

دیدگاه‌ها