کد خبر : 1836295 | 10 مرداد 1401 ساعت 17:39 | 20.9K بازدید | 10 دیدگاه

مارک آندره تراشتگن:

من دخالت نمی‌کنم، اما امیدوارم دی‌یونگ بماند!

مارک آندره تراشتگن، دروازه بان آلمانی بارسلونا، ابراز امیدواری کرد فرانکی دی یونگ در این باشگاه به کار خود ادامه دهد.

من دخالت نمی‌کنم، اما امیدوارم دی‌یونگ بماند!

به گزارش "ورزش سه"، دستمزد بالای فرانکی دی یونگ و شرایط مالی بغرنج باشگاه بارسلونا باعث شده مدیران این تیم علاقه‌مند به فروش این هافبک جوان و هلندی در پنجره تابستانی امسال بشوند. از همان ابتدای انتصاب اریک تن هاخ به عنوان سرمربی جدید منچستریونایتد بود که شایعاتی در مورد علاقه او به هافبک میانی بلوگرانا منتشر شد و در هفته های گذشته مذاکرات فراوانی بین این دو باشگاه پرطرفدار برای این انتقال صورت گرفت.

1730217

اما در نهایت به نظر می رسد توافقی حاصل نشد و حالا چلسی با تمام قوا برای خرید دی یونگ از بارسلونا وارد عمل شده است. اما حالا تراشتگن، سنگربان باتجربه کاتالان ها به تمجید از کیفیت هم تیمی خود پرداخت و ابراز امیدواری کرد این بازیکن فصل بعد نیز در ترکیب این تیم به میدان برود.

مارک آندره تراشتگن گفت:" البته که ما همیشه بهترین ها را برای تیم می خواهیم و من امیدوارم اتفاقات خوبی برای بارسلونا رقم بخورد. به نظر من، فرانکی دی یونگ یک بازیکن واقعا باکیفیت است و ما می خواهیم که او در رختکن تیم باقی بماند. اما من نمی توانم در این مسائل دخالتی داشته باشم و همه چیز در این خصوص به تصمیم مدیران باشگاه بستگی دارد."

دیدگاه‌ها