کد خبر : 1836309 | 10 مرداد 1401 ساعت 19:20 | 12.5K بازدید | 8 دیدگاه

توهین نژادپرستانه پرتغالی‌ها به مهاجم کره‌ای وولوز

باشگاه ولوز از یوفا خواست درباره توهین‌های نژادپرستانه به هوانگ هی‌چان، مهاجم کره‌ای این تیم، در جریان یک بازی دوستانه تحقیقات انجام دهد.

توهین نژادپرستانه پرتغالی‌ها به مهاجم کره‌ای وولوز

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه انگلیسی ولوز از توهین‌های نژادپرستانه به مهاجم کره‌ای خود، هوانگ هی‌چان، عصبانی است. این باشگاه از یوفا خواست درباره توهین‌هایی که در دیدار دوستانه با تیم پرتغالی فارنزه به او شده است تحقیقات انجام دهد.

ولوز دیروز کمپ پیش‌فصل خود را با برگزاری یک بازی دوستانه در پرتغال به پایان رساند. تیم لیگ برتری در زمین فارنزه پرتغال به مصاف این تیم رفت و در پایان به تساوی 1-1 رضایت داد.

1731785

هواداران پرتغالی فارنزه در این بازی، هوانگ هی‌چان، مهاجم اهل کره‌جنوبی ولوز را هدف گرفتند و به او توهین‌های نژادپرستانه کردند. باشگاه وولوز خشم خود از این اتفاقات را امروز با انتشار یک بیانیه نشان داد.

در بیانیه باشگاه لیگ برتری چنین آمده است:" باشگاه ولورهمپتون متاسف است که اعلام کند یکی از بازیکنان ما در جریان دیدار دوستانه با فارنزه هدف توهین‌های نژادپرستانه و آزار و اذیت هواداران قرار گرفت. ما این اتفاقات را به یوفا گزارش خواهیم کرد و همینطور از باشگاه حریف و مقامات مسئول کشور پرتغال می‌خواهیم درباره ماجرا بررسی‌های لازم را انجام دهند. باشگاه ولوز حمایت کامل خود را از بازیکن مورد حمله قرار گرفته اعلام می‌کند".

دیدگاه‌ها