کد خبر : 1836335 | 10 مرداد 1401 ساعت 20:46 | 17K بازدید | 8 دیدگاه

تلاش ستاره ولزی برای محبوب شدن در لس‌آنجلس اف‌سی

گرت بیل در آمریکا با همه اسپانیایی صحبت می‌کند

یکی از بازیکنان لس‌آنجلس اف‌سی می‌گوید گرت بیل، ستاره ولزی که اخیرا به این تیم منتقل شد، به خوبی در ترکیب جا افتاده و سعی می‌کند با هم‌تیمی‌های اکثرا لاتین‌تبار به زبان اسپانیایی صحبت کند.

گرت بیل در آمریکا با همه اسپانیایی صحبت می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل، ستاره ولزی بعد از سالها درخشش در سطح اول فوتبال اروپا به ایالات متحده رفت و به لس‌آنجلس اف‌سی پیوست. حضور بیل در فوتبال آمریکا با استقبال گسترده فوتبالدوستان این کشور همراه بود.

ایلی سانچس، هافبک اسپانیایی لس‌آنجلس اف‌سی، با ستایش از گرت بیل می‌گوید او به خوبی در ترکیب تیم جا افتاده و برای برقراری ارتباط بهتر با هم‌تیمی‌ها سعی می‌کند با بازیکنان لس‌آنجلس اف‌سی که اکثرا لاتین‌تبار هستند به زبان اسپانیایی صحبت کند. سانچس می‌گوید او و دیگر بازیکنان تیم از همین حالا شیفته گرت بیل شده‌اند.

1731857

سانچس در مصاحبه با روزنامه آ اس گفت:" حضور بیل اعتماد به نفس ما را به‌شدت بالا برده. اینکه فوتبالیستی به بزرگی او تصمیم بگیرد به لس‌آنجلس بیاید نشان می‌دهد پروژه فوتبالی باشگاه ما چقدر جذاب است. اعتراف می‌کنم حضور گرت بیل باعث می‌شود ما برای بهتر شدن بیشتر تلاش کنیم. در این مدت شاهد بوده‌ایم او نسبت به تیم چقدر تعهد دارد. گرت می‌خواهد به ما برای قهرمان شدن و فتح جام کمک کند.

گرت بیل با من اسپانیایی صحبت می‌کند. من تنها بازیکن اسپانیایی لس‌آنجلس اف‌سی هستم ولی ما تعداد زیادی بازیکن اهل آمریکای جنوبی و مرکزی داریم که زبان‌شان اسپانیایی است. او می‌خواهد با همه ما اسپانیایی صحبت کند. حتی گاهی که با او انگلیسی حرف می‌زنیم، جواب‌مان را به اسپانیایی می‌دهد".

دیدگاه‌ها