کد خبر : 1836336 | 10 مرداد 1401 ساعت 20:53 | 43.3K بازدید | 18 دیدگاه

ورنر در راه برنابئو؛

ستاره آلمانی چلسی به رئال مادرید پیشنهاد شد

به باشگاه رئال مادرید پیشنهاد شده تا تیمو ورنر، مهاجم آلمانی و جوان تیم چلسی را در پنجره تابستانی امسال به خدمت بگیرد.

ستاره آلمانی چلسی به رئال مادرید پیشنهاد شد

به گزارش "ورزش سه"، تیمو ورنر دو سال قبل در شرایطی راهی چلسی شد که به‌شدت مورد توجه لیورپول و یورگن کلوپ نیز قرار داشت، اما در نهایت لایپزیش با باشگاه متمول لندنی به توافق رسید و این بازیکن راهی لیگ برتر شد. اما شرایط در دو فصل گذشته چندان بر وفق مراد تیمو ورنر نبوده و او هنوز نتوانسته روزهای درخشان خود در بوندس‌لیگا را در فوتبال انگلیس نیز تکرار کند. ورنر فصل گذشته در بسیاری از مسابقات نیمکت نشین بود و به نظر می‌رسد شرایط بازی در لیگ برتر چندان مناسب سبک بازی او نیست.

1705637

این مهاجم آلمانی که بازیکنی چند پسته بوده که می‌تواند در پست مهاجم مرکزی و یا وینگر چپ بازی کند، قصد دارد در فصل تابستان امسال از باشگاه چلسی جدا شود. تیمو ورنر رابطه چندان خوبی با توماس توخل، سرمربی تیم ندارد و آماده جدایی قرضی یا خروج دائم از چلسی بعد از دو فصل شده است. حالا شبکه کادناسر مدعی شد مدیر برنامه تیمو ورنر به رئال مادرید پیشنهاد داده تا قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی، این مهاجم جوان را جذب کند.

رئال مادرید برای جذب دائم تیمو ورنر باید مبلغی در حدود 35 میلیون یورو بپردازد و این پیشنهاد در هیئت مدیره باشگاه مطرح شده است. البته خود این بازیکن نیز برای انتقال به لالیگا باید دستمزد خود را کاهش دهد و احتمالا مشکلی از این حیث وجود نخواهد داشت. اما احتمالا رئال مادرید در صورت اقدام برای خرید تیمو ورنر، خواهان انتقالی قرضی با بند خرید در تابستان سال بعد خواهد بود.

دیدگاه‌ها