کد خبر : 1836357 | 10 مرداد 1401 ساعت 23:24 | 26.4K بازدید | 8 دیدگاه

کسب اجازه کولیبالی از کاپیتان سابق چلسی

کولیبالی، مدافع جدید چلسی، برای پوشیدن پیراهن شماره 26 که زمانی در اختیار اسطوره این تیم، جان تری بود از پیشکسوت فوتبال انگلیس رخصت گرفت.

کسب اجازه کولیبالی از کاپیتان سابق چلسی

به گزارش "ورزش سه"، کالیدو کولیبالی، مدافع سنگالی چلسی که تابستان امسال از ناپولی جدا شد و به این تیم پیوست برای به تن کردن پیراهن شماره 26 چلسی از جان تری، اسطوره باشگاه، اجازه گرفت. این پیراهن به دلیل اینکه سالها در اختیار جان تری بود در استمفوردبریج از اهمیت زیادی برخوردار است.

جان تری در دوران نوزده ساله حضورش در چلسی همیشه با این شماره به میدان می‌رفت. دوران پرافتخاری که برای تری و چلسی با پنج قهرمانی در لیگ برتر، پنج قهرمانی در جام حذفی و یک بار فتح لیگ قهرمانان اروپا همراه بود. جان تری به عنوان یکی از محبوب‌ترین کاپیتان‌های تاریخ آبی‌های لندن بین هواداران از محبوبیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

1726863

به دلیل همین محبوبیت بود که وقتی جان تری در سال 2017 چلسی را ترک کرد تا امروز هیچکس شماره 26 را به تن نکرده بود. اما کولیبالی که امسال تابستان از ناپولی به چلسی پیوست زمانی که باخبر شد قرار است از فصل آینده با این پیراهن به میدان برود از کاپیتان سابق این تیم رخصت گرفت.

کولیبالی در حساب توییتر خود ویدیویی منتشر کرد که تاریخ ضبط آن روز 15 جولای، یک روز قبل از معرفی رسمی‌اش به‌عنوان بازیکن چلسی است. در این ویدیو کولیبالی در حالی دیده می‌شود که تلفنی با جان تری صحبت می‌کند.

1731884

کولیبالی از تری پرسید که آیا پیراهن شماره 26 که مدافع سنگالی در ناپولی به تن می‌کرد، در چلسی برای همیشه کنار گذاشته شده است یا نه؟ تری در پاسخ او گفت:" شماره 26 برای من خیلی خاص بود. واقعا متشکرم که با من تماس گرفتی. از اینکه شماره‌ام را برداری اصلا ناراحت نمی‌شوم. برعکس، خیلی هم خوشحال خواهم شد. چون دیده‌ام که تو هم قبلا شماره 26 می‌پوشیدی و می‌‌دانی این پیراهن چقدر برایم مهم است. باعث افتخار است رفیق. شماره 26 را به تو می‌دهم".

دیدگاه‌ها