کد خبر : 1836388 | 11 مرداد 1401 ساعت 10:21 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

ریوالدو: رفتن دنی آلوس به مکزیک اشتباه بود

ریوالدو، اسطوره فوتبال برزیل، معتقد است که دنی آلوس می‌توانست انتخابی بهتر از پوماس مکزیک داشته باشد.

ریوالدو: رفتن دنی آلوس به مکزیک اشتباه بود

به گزارش "ورزش سه"، موفقیت باشگاه پوماس در جذب دنی آلوس با استقبال بسیاری در مکزیک مواجه شد و فوتبال‌دوستان این کشور را هیجان‌زده کرد. 
با این حال بسیاری از اهالی دنیای فوتبال معتقد هستند که این مدافع سابق بارسلونا می‌توانست انتخاب بهتری در سال جام جهانی داشته باشد تا شاید از شانس بیشتری برای حضور در اردوی تیم ملی برزیل برخوردار باشد. 
ریوالدو در گفتگو با TUDN در این باره اظهار داشت:« فکر نمی‌کنم که تصمیم او برای انتخاب پوماس تصمیم درستی باشد چون او می‌توانست در کشوری بازی کند که بیشتر مورد توجه تیته باشد اما نباید فراموش کرد که سرمربی تیم ملی اعتماد زیادی به آلوس و تجربیات او دارد.»

1423341
او با تمجید از عملکرد این بازیکن در طول دوران فوتبالش گفت:« او بازیکنی است که بیشترین جام را به دست آورده است و من فکر می‌کنم اگر او به جام جهانی برود، بسیار خوب بازی خواهد کرد، حتی با این که سنش کمی بالا رفته است.»
این ستاره سابق تیم ملی برزیل درباره جایگاه دنی آلوس در رختکن این تیم اضافه کرد:« به نظر من، اگر او در جام جهانی حضور هم داشته باشد تنها چند دقیقه بازی خواهد کرد. دلیل اصلی حضور او بیشتر این است که کنار تیم باشد و به بازیکنان انگیزه بدهد. این مربی بسیار به او اعتماد دارد و حضورش در کنار دیگر بازیکنان برای او مهم است.»
دنی آلوس تا به حال دو بازی در ترکیب پوماس در لیگ مکزیک انجام داده، در هر دو بازی در ترکیب اصلی قرار داشته و 90 دقیقه نیز در زمین حاضر بوده است.

دیدگاه‌ها