کد خبر : 1836439 | 11 مرداد 1401 ساعت 13:05 | 15.2K بازدید | 1 دیدگاه

من نمی‌توانستم جلوی ثبت نام تاج را بگیرم؛

سجادی: هر دستگاهی که می‌خواهد برخورد کند بسم الله

وزیر ورزش و جوانان در گفتگو با خبرنگاران توضیحاتی درباره حضورش در یک برنامه تلویزیونی و سوالات مجری درمورد پرونده ویلموتس ارائه کرد.

سجادی: هر دستگاهی که می‌خواهد برخورد کند بسم الله

به گزارش "ورزش سه"، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در گفتگو با خبرنگاران در خصوص پرونده پرحاشیه مارک ویلموتس  گفت:‌ دو شب قبل که در برنامه صف اول بودم مسائل را تبیین کرده و گفتم اینگونه است. منظور من فرد یا افراد خاصی نبود مجری سوالی پرسید و من هم جواب دادم. اکنون می‌خواهیم با عزیزی به سمت فشافویه و محل اردوی تیم ملی تنیس برویم اما به احترام سوال شما ایستادم و جواب می‌دهم. اگر وزیر بخواهد موضوع را سمبل کند که خوب نیست. اگر بخواهد سوال را دور بزند باز هم خوب نیست. من بلد هستم چیزی را گرد کرده و از آن در بروم اما وقتی مجری در مورد موضوع بیت‌المال و قراردادی که رقم خورده صحبت می‌کند باید آن را تشبیه کنم. کار بدی هم انجام ندادم.
وزیر ورزش و جوانان درباره حضور مهدی تاج در انتخابات فدراسیون فوتبال و انتقاداتی که به آن وجود دارد نیز حرف زد و افزود:‌ مجری سوال کرد مسببان قرارداد ویلموتس بار دیگر برای انتخابات ثبت‌نام کردند و چرا وزارت ورزش  عکس‌العملی نشان نمی‌دهد؟ آیا از لحاظ قانونی می‌توانیم جلوی ثبت‌نام کسی را بگیریم؟ هر کسی به من بگوید آیا اجازه می‌دهی برای فلان فدراسیون ثبت‌نام کنم به خودم اجازه نمی‌دهم بگویم نه و می‌گویم ان‌شاءالله موفق باشی.

بخش بعدی حرف‌های سجادی تاکید بر این نکته بود که او نمی‌تواند به صورت مستقیم با مسببین پرونده ویلموتس برخورد کند و اینطور حرف‌هایش را در این رابطه خاتمه داد: ‌می‌گویم باید تنور انتخابات را گرم کنید در مورد پرونده ویلموتس هم خودمان از این قضیه راضی نیستیم. باید موضوع را پیگیری کنیم و اگر کار منتج به این شود که پول وی را بدهیم باید این کار را انجام بدهیم. اگر پیگیری‌ها منتج به برخورد با مسببین این قرارداد شود من نمی‌توانم چنین کاری انجام بدهم بلکه هر فرد یا دستگاهی که باید برخورد کند یا خود فوتبال باید موضع بگیرد بسم‌الله. اگر خود فدراسیون می‌خواهد پول بدهد یا نمی‌خواهد این کار را انجام بدهد بسم‌الله.

دیدگاه‌ها