کد خبر : 1836450 | 11 مرداد 1401 ساعت 13:44 | 42.8K بازدید | 19 دیدگاه

بلای دیدار با استقلال دوباره بر سر السد آمد

اشتباه عجیب گلر قهرمان قطر در حد محلات!(عکس)

السد باز هم روی اشتباه عجیب و غریب یک گلر جوان، دروازه اش را باز شده دید.

اشتباه عجیب گلر قهرمان قطر در حد محلات!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پس از دو فصل شکست ناپذیری متوالی و کسب عنوان قهرمانی لیگ قطر در این دو سال، فصل جدید به کام السد آغاز نشد و این تیم در هفته اول و با نتیجه شوکه کننده 4 بر 3 برابر تیم المرخیه تن به شکست داد تا این تیم پس از مدت ها باخت در لیگ داخلی را نیز تجربه کند.

این دیدار در شرایطی برگزار شد که السد بدون بازیکنان ملی پوش خود پای به زمین مسابقه گذاشت و به همین دلیل جهاد محمد سنگربان جوان و 21 ساله این تیم برای نخستین بار با لباس السد درون دروازه قرار گرفت تا جانشین سعد الشیب و مشعل برشم دو گلر ملی پوش قطری باشد.

اوضاع بر وفق مراد قهرمان قطر پیش رفت و این تیم با گل های تاباتا و بغداد بونجاح از حریف پیش افتاد اما در ادامه ام الصلال به بازی برگشت و با کامبکی دیدنی 2 مرتبه دروازه مدافع عنوان قهرمانی را باز کرد و بازی را به تساوی کشاند.

در لحظاتی که السد برای رسیدن به گل پیروزی و برتری دوباره روی دروازه حریفش فشار آورده بود، اشتباه مرگبار گلر جوان باعث نابودی امیدهای شاگردان خونما لی‌یو شد و در کمال ناباوری این تیم با دریافت گل سوم، از حریف خود عقب افتاد.

1732047
1732048
1732049

ارسال بلند یوغورطه حمرون از میانه میدان، پشت محوطه جریمه فرود آمد. در شرایطی که إیمن حسین مهاجم عراقی المرخیه برای رسیدن به توپ تلاش می کرد، جهاد محمد سنگربان جوان السد از دروازه بیرون آمد و قصد داشت با پا، توپ ارسالی را دور کند اما او با اشتباهی بزرگ تنها سایه توپ را زد تا مهاجم حریف با دروازه خالی مواجه شده و گل سوم را به ثمر برساند.

المرخیه در ادامه به گل چهارم نیز رسید و شوت سانتی کازورلا در دقایق پایانی تنها اختلاف را کاهش داد تا السد با نتیجه 4 بر 3 مقابل حریف خود مغلوب شود. باختی تلخ در نخستین تجربه خوانما لی‌یو دستیار سابق پپ گواردیولا که بدون لشگری از بازیکنان ملی پوش رقم خورد.

1732054
اشتباه چند سال پیش مشعل برشام برابر استقلال، این بار برای یک گلر جوان دیگر السد تکرار شد.

البته اشتباه مرگبار گلر 21 ساله السد، یادآور اشتباه مشعل برشام دروازه بان ملی پوش این تیم در دیدار برابر استقلال و از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بود. برشام که آن زمان 20 ساله بود و تا پیش از آن دیدار تنها 3 مرتبه برای السد به میدان رفته بود، نتوانست پاس رو به عقب و زمینی هم تیمی خود را کنترل کند و توپ از زیر پای او وارد دروازه شد و شاگردان شفر گل نخست بازی را به ثمر رساندند.

البته السد در آن بازی و در نیمه دوم به بازی برگشت و 3 بر یک برنده شد، اما اشتباه جهاد محمد که دقیقا شرایطی مشابه مشعل برشام گلر بی تجربه آن روزهای السد بود، در نوع خود جالب توجه بود.

1732050
1732051
1732052
1732053

دیدگاه‌ها