کد خبر : 1836485 | 11 مرداد 1401 ساعت 16:07 | 12.8K بازدید | 6 دیدگاه

محرمی دوباره بازی می‌کند؛

رقیب ملی‌پوش ایرانی مصدوم شد

هم‌پستی مدافع راست ایرانی دینامو زاگرب با آسیب دیدگی مواجه شده است.

رقیب ملی‌پوش ایرانی مصدوم شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال دینامو زاگرب در شرایطی امشب در دیدار رفت مرحله سوم پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا مقابل لودوگورتس بلغارستان قرار می‌گیرد که صادق محرمی، ملی‌پوش ایرانی دینامو در ترکیب احتمالی تیمش از نگاه سایت‌های مختلف اروپایی قرار گرفته و پیش‌بینی می‌شود از ابتدا بازی کند.

صادق محرمی که سه شب قبل در هفته سوم لیگ یک کرواسی حضور ثابت در ترکیب تیمش مقابل ایسترا ۱۹۶۱ داشت و تا پایان مسابقه در زمین بود، احتمالا بدون استراحت دوباره در بازی پلی‌آف لیگ قهرمانان برابر لودوگورتس نیز از ابتدا به میدان می‌رود و یکی از مهره‌های اصلی تیمش خواهد بود.

1732111

وب‌سایت sportsmole به مسابقه امشب دینامو زاگرب مقابل لودوگورتس بلغارستان پرداخته و عنوان کرده کوین تئوفیل، مدافع راست دینامو و رقیب صادق محرمی برای قرار گرفتن در ترکیب، برای چهارمین بازی پیاپی در فهرست این تیم حضور نخواهد داشت و با مصدومیت مواجه شده است.

محرمی در دو دیدار اخیرشان در پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا یک حضور ثابت در ترکیب تیمش مقابل اسکوپیه مقدونیه داشت و یکبار هم به‌عنوان یار جانشین به میدان رفت، اما به نظر می‌رسد امشب مجددا از ابتدا برابر لودوگورتس بلغارستان به زمین می‌رود.

دیدگاه‌ها