کد خبر : 1836487 | 11 مرداد 1401 ساعت 16:17 | 17.5K بازدید | 20 دیدگاه

به زودی با حضور جراح تشکیل جلسه می‌دهیم؛

توضیحات مهم دکتر شهاب درباره زمان بازگشت امیری

فیزیوتراپ تیم ملی می‌گوید به زودی جلسه‌ای برای مشخص شدن زمان بازگشت امیری به فوتبال تشکیل خواهد شد.

توضیحات مهم دکتر شهاب درباره زمان بازگشت امیری

به گزارش "ورزش سه"، در روزهایی که فوتبال ایران درگیر مشکلات و حواشی عدیده‌ای شده و اختلاف میان بازیکنان عیان شده، حضور بازیکنی نظیر وحید امیری در جام جهانی که به تعصب و جنگندگی در میان اهالی فوتبال شهره است و در ماجرای استوری منتشر شده توسط بازیکنان تیم ملی هم رویکرد متفاوت و خاصی را در پیش گرفت، یکی از نگرانی‌های علاقمندان به فوتبال است.
در همین زمینه پس از عمل جراحی‌ای که بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس در اردیبهشت ماه پشت سر گذاشت، این روزها در کنار دکتر شهاب فیزیوتراپ تیم ملی در حال انجام فیزیوتراپی است.
علیرضا شهاب این روزها تمام تلاش خود را با نظر متخصصان به کار گرفته تا امیری را مهیای بازگشت به مسابقات کند. او در همین زمینه آخرین شرایط این بازیکن را اینطور تشریح کرده است:« امیری بیست و یکم اردیبشهت ماه گذشته تحت عمل جراحی دیسک کمر قرار گرفت و بعد از طی مراحل نقاهت با نظر کمیته پزشکی و جراح ایشان آقای دکتر بصام‌پور مراحل درمان فیزیوتراپی ایشان شروع شد.» 

1732119
دکتر شهاب درباره مراحل درمانی امیری و زمان بازگشت نیز بیان کرده است:« در هر مرحله سعی بر این داشتیم که تمرینات را کند و کنترل شده پیش ببریم و خدا را شکر با پیشرفت روز به روز همراه شد، تا جایی که ما توانستیم از وضعیت کنترل شده به نرم‌دوی روی چمن منتقل شویم.»
بخش مهم صحبت‌های فیزیوتراپ تیم ملی اما درباره زمان بازگشت امیری به میادین بوده و او در این زمینه اینطور توضیح می‌دهد:« مدت این روند را افزایش می‌دهیم تا بتوانیم به امید خدا بعد از گذشت سه ماه از جراحی با نشستی که در کمیسیون پزشکی و با حضور دکتر بصام‌پور جراح ایشان و دکتر رازی رئیس کمیته برگزار خواهد شد، زمان دقیق بازگشت به ورزش را مشخص کنیم. امیدواریم با دعای شما این مسیر طی شود و شاهد حضور آقای امیری در آوردگاه جام جهانی باشیم.»

دیدگاه‌ها