کد خبر : 1836491 | 11 مرداد 1401 ساعت 16:26 | 6.4K بازدید | 3 دیدگاه

همه تیم‌ها این فصل ریخت و پاش کرده اند؛

بابایی: نفت شروع سختی در لیگ خواهد داشت

هافبک جوان نفت مسجد سلیمان معتقد است که سال سختی در انتظار تیمش خواهد بود.

بابایی: نفت شروع سختی در لیگ خواهد داشت

به گزارش "ورزش سه"، اسماعیل بابایی در پایان لیگ بیست و یکم تصمیم به جدایی از پیکان گرفت. مقصد بعدی او نفت مسجد سلیمان بود. هافبک جدید نفتی ها در گفت و گو با خبرنگار ما در مورد این تصمیم خود گفت: بعد از این که آقا رضا (مهاجری) تماس گرفتند و مشورت هایی که داشتم تصمیم گرفتم این فصل به نفت مسجد سلیمان ملحق شوم.

بابایی با ابراز رضایت از شرایط تیم جدیدش ادامه داد: آقای مهاجری تیم خیلی خوبی بسته اند. امسال هم کادرفنی خوبی داریم و هم بازیکنان خوبی دور هم جمع شده اند. فعلا از هر لحاظ شرایط خوبی داشتیم. دو اردو در تهران داشتیم و یک اردو هم در مشهد برگزار کردیم. در دومین اردوی تهران دو سه بازی دوستانه انجام می دهیم و به اهواز برمی گردیم.

نفت MIS روز گذشته در یک بازی دوستانه با نتیجه 2-1 مغلوب مس رفسنجان شد. هافبک نفتی ها در مورد این بازی تاکید کرد: بازی خیلی خوبی بود. هر دو تیم فوتبال خوبی ارائه کردند. دو بر یک باختیم ولی در این بازی ها نتیجه ملاک نیست و کادر فنی و بازیکنان هم راضی بودند.

هافبک 25 ساله نفت در مورد بازی هفته اول تیمش با مس کرمان گفت: در چند هفته نخست بازی های سختی داریم. از 7 هفته اول که در فصل گرماست، ما 6 بازی را در استان خوزستان برگزار می کنیم. این فصل همه تیم ها ریخت و پاش کرده اند و سال سختی در انتظار ماست. امیدوارم که نتایج خوبی کسب کنیم و نفت را به یک رتبه مناسب برسانیم.

دیدگاه‌ها