کد خبر : 1836492 | 11 مرداد 1401 ساعت 16:38 | 18K بازدید | 13 دیدگاه

همه چیز خوب پیش رفت

پایان کدورت‌ها؛ وداع دوستانه لِوا با مدیران بایرن

روبرت لواندوفسکی امروز با حضور در باشگاه بایرن مونیخ، با اولیور کان و حسن صالح حمیدزیچ ملاقات کرد و کدورت ها برطرف شد.

پایان کدورت‌ها؛ وداع دوستانه لِوا با مدیران بایرن

به گزارش "ورزش سه"، در اواخر فصل گذشته بود که شایعاتی در مورد نارضایتی روبرت لواندوفسکی، یکی از بهترین بازیکنان تاریخ بایرن مونیخ از رفتار این باشگاه و تمایل او به جدایی شنیده شد. اما در پایان فصل این اخبار رنگ واقعیت به خود گرفت و در نهایت لواندوفسکی بعد از کش و قوس های فراوان، بعد از یک دهه بوندسلیگا را ترک کرد و با باشگاه بارسلونا به توافق رسید.

1729654

 این بازیکن حتی بعد از جدایی نیز مصاحبه هایی علیه تیم سابق خود انجام داده و مدیران بایرن را به بی صداقتی متهم کرد. البته مطابق انتظار، طرف مقابل نیز ساکت نماند و در چند نوبت پاسخ حرف های جنجالی روبرت لواندوفسکی را در رسانه ها داد. این مهاجم گلزن امروز برای دیدار دوباره با بازیکنان و کادر فنی تیم سابق به مونیخ رفت.

1731334

ستاره لهستانی با حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی و اولیور کان، مدیر اجرایی بایرن مونیخ دیدار کرد و به نظر می رسد که کدورت ها نیز برطرف شده باشد.

لواندوفسکی پس از ملاقات با هم تیمی های سابق و نیز مدیران بایرن به خبرنگاران گفت:« غمگین و ناراحت بودم ولی حالا احساس سبکی می کنم. همواره قدردان بایرن مونیخ هستم و خواهم بود. با پیراهن این باشگاه به هرچه می خواستم رسیدم. در این ملاقات از تمام زحماتی که برایم کشیدند، تشکر کردم و از طرف خودم هدایایی دادم. روزهای سختی بود و به این ملاقات نیاز داشتم. نمی خواستم هیچکس در بایرن از من دلخور و ناراحت باشد.»

1732041

لواندوفسکی ادامه داد:« با صالح حمیدزیچ و اولیور کان صحبت کردم و همه چیز خوب پیش رفت. از آنها بابت همه چیز تشکر کردم و گفتم که دوران حضورم در بایرن را فراموش نخواهم کرد. همچنین می خواهم اینجا از هواداران بایرن نیز تشکر کنم که همیشه حامی من بودند.»

صالح حمیدزیچ هم درباره ملاقات با لواندوفسکی گفت:« روبرت برای خداحافظی به دفترم آمد و 15 دقیقه صحبت کردیم. همه ابهامات برطرف شد و دیگر کدورتی بین‌ ما وجود ندارد. روبرت کارهای بزرگی برای بایرن انجام داد. البته او هم می‌داند که مدیون بایرن است. ما برای او در چالش جدیدش، بهترین‌ها را آرزو می‌کنیم.»

اولیور کان نیز گفت:« از ملاقات دوباره روبرت بسیار خوشحال شدم. در مورد همه چیز حرف زدیم و به بهترین شکل خداحافظی کردیم. حالا دیگر هیچ کدورتی وجود ندارد و این بهترین پایان بود.»

دیدگاه‌ها