کد خبر : 1836556 | 12 مرداد 1401 ساعت 09:49 | 30.4K بازدید | 6 دیدگاه

هندرسون: یونایتد در حق من جنایت کرد

دین هندرسون، دروازه‌بان سابق منچستریونایتد، از رفتاری که در این تیم با او شده به هیچ وجه راضی نیست.

هندرسون: یونایتد در حق من جنایت کرد

به گزارش "ورزش سه"، هندرسون فرصت چندانی برای حضور در ترکیب منچستریونایتد پیدا نکرد و همین باعث شد که تابستان امسال به صورت قرضی راهی ناتینگهام فارست شود. 
این بازیکن پس از درخشش در طول دوران حضورش در شفیلد یونایتد به اولدترافورد برگشت تا فرصتی برای نشان دادن توانایی‌هایش در این تیم داشته باشد اما این فرصت برای او پیش نیامد و فصل گذشته تنها در سه بازی در ترکیب این تیم به میدان رفت. 
او حالا مدعی شده است که مدیران و کادر فنی یونایتد در تابستان گذشته به او وعده داده بودند که قرار است به عنوان دروازه‌بان اول این تیم انتخاب شود.

1681909

هندرسون در گفتگو با تاک اسپورت در این باره اظهار داشت:«من پیشنهادهای قرضی بسیار خوبی را در تابستان سال گذشته رد کردم چون به من وعده داده شد که قرار است به عنوان دروازه‌بان اول انتخاب شوم. آنها هم به من اجازه جدایی ندادند. اتفاقاتی که رخ داد بسیار ناامیدکننده بود. این که آنجا بنشینم و 12 ماه از دوران فوتبالم را هدر بدهم. این رفتار در سن من یک جنایت بود. من بسیار عصبانی بودم.»
این بازیکن در ادامه با ابراز ناراحتی از اتفاقاتی که رخ داده بود اضافه کرد:« پس از پایان یورو صحبتی با کادر فنی وقت و مدیران یونایتد داشتم و آنها به من گفتند که قرار است به عنوان دروازه‌بان اول به این تیم برگردم. پس از آن به کرونا مبتلا شدم. متاسفانه هیچکس به حرف‌هایی که به من زده شده بود، وفادار نماند.»

دیدگاه‌ها