کد خبر : 1836626 | 12 مرداد 1401 ساعت 18:03 | 58.7K بازدید | 31 دیدگاه

هم پول، هم رقیب بزرگ؛

مزاحمت PSG؛ مشکل بارسلونا دو تا شد!

پاری‌سن ژرمن برای جذب برناردو سیلوا، ستاره خلاق و پرتغالی منچسترسیتی که مورد نظر بارسلونا قرار داشت، وارد عمل شده است.

مزاحمت PSG؛ مشکل بارسلونا دو تا شد!

به گزارش "ورزش سه"، توفان بارسلونا در بازار تابستانی تمامی ندارد و این تیم بعد از جذب ستاره‌های بزرگ، حالا قصد دارد برای خرید برناردو سیلوا از منچسترسیتی اقدام کند. مذاکرات بسیاری در این زمینه صورت گرفته، اما Le10sport مدعی شد حالا پاری‌سن ژرمن نیز وارد میدان شده و قصد دارد از تعلل بارسلونا نهایت استفاده را برده و سیلوا را به ترکیب خود اضافه کند.

1731462

لوئیس کامپوس پرتغالی، مشاور ورزشی جدید پاری‌سن ژرمن، زمانی که بین سال‌های 2013 تا 2016 در باشگاه موناکو مشغول به فعالیت بود، در انتقال برناردو سیلوا به این تیم نقش مهمی ایفا کرد. در سال 2014 این ستاره خلاق از بنفیکا راهی موناکو شد و بعد از درخشش در ترکیب این تیم فرانسوی و کسب عنوان قهرمانی در سال 2017، لباس منچسترسیتی را به تن کرد.

بارسلونا که پیش از این با برناردو سیلوا از نظر شخص توافق کرده بود، حالا یک رقیب بزرگ به نام پاری‌سن ژرمن را برای جذب این بازیکن پیش روی خود می‌بیند. خوان لاپورتا اطمینان دارد که فرانکی دی یونگ در نهایت با انتقال به منچستریونایتد یا چلسی موافقت می‌کند و اینگونه آنها رقم حدود 85 میلیون یورویی مورد نظر سیتی برای فروش برناردو سیلوا را فراهم خواهند کرد. اما تاخیر در جدایی ستاره هلندی ممکن است شرایط را به سود پاری‌سن ژرمن تغییر دهد و دوستی لوئیس کامپوس با هموطنش، در نهایت منجر به انتقال برناردو به پاریس شود. در سال‌های اخیر رابطه خوبی بین این دو باشگاه بزرگ فوتبال اروپا برقرار نبوده و حالا جنگ تازه‌ای بین پی‌اس‌جی و بلوگرانا شکل گرفته است.

دیدگاه‌ها