کد خبر : 1836644 | 12 مرداد 1401 ساعت 20:02 | 9.6K بازدید | 2 دیدگاه

مژده به بایرن؛ مجوز بازی ماتیس تل صادر شد

بایرن مونیخ مجوز بازی ماتیس تل، خرید جدید فرانسوی‌اش را از یوفا دریافت کرد و این ستاره 17ساله می‌تواند در اولین بازی باواریایی‌ها در بوندس‌لیگا به میدان برود.

مژده به بایرن؛ مجوز بازی ماتیس تل صادر شد

به گزارش "ورزش سه"، ماتیس تل، ستاره 17ساله فرانسوی که اخیرا از باشگاه رن به بایرن مونیخ پیوست می‌تواند روز جمعه در دیدار بایرن و آینتراخت فرانکفورت اولین بازی خود برای تیم جدیدش را انجام دهد.

بر اساس قوانین فوتبال اروپا وقتی بازیکنی با سن کمتر از سن قانونی، یعنی قبل از هجده سالگی منتقل می‌شود مجوز بازی کردنش در تیم جدید باید از سوی یوفا صادر شود. ماتیس تل به همین علت بازی بایرن در سوپرجام آلمان مقابل لایپزیش را از دست داد چرا که مجوز او هنوز صادر نشده بود.

روزنامه آلمانی بیلد امروز گزارش داد باشگاه بایرن مونیخ موفق شد مجوز بازی ستاره 17ساله فرانسوی را از یوفا دریافت کند. به این‌ترتیب او روز جمعه در اولین بازی فصل بایرن می‌تواند در مقابل آینتراخت فرانکفورت بازی کند.

1732365

ماتیس تل که در تیم ملی جوانان فرانسه عضویت دارد امسال تابستان با قراردادی 28 میلیون یورویی از باشگاه فرانسوی رن به بایرن مونیخ پیوست. او با این قرارداد به سومین ستاره هفده ساله گران‌قیمتی تبدیل شد که در سال‌های اخیر به تیم‌های بوندس‌لیگایی پیوسته‌اند. پیش از ماتیس تل، جود بلینگام با قرارداد 25 میلیون یورویی و جیدون سانچو با قرارداد 20 میلیون یورویی به‌عنوان دو ستاره هفده ساله گران‌قیمت به بوندس‌لیگا منتقل شده بودند. بلینگام و سانچو به‌ترتیب در سال‌های 2020 و 2017 زمانی که هفده سال سن داشتند توسط بوروسیا دورتموند جذب شدند.

دیدگاه‌ها