کد خبر : 1836657 | 12 مرداد 1401 ساعت 20:30 | 26.9K بازدید | 7 دیدگاه

مدافع هلندی، سریع‌ترین دونده بایرن مونیخ

روزنامه بیلد در گزارشی از تمرین امروز بایرن مونیخ می‌گوید ماتیس دی‌لیخت در مسابقات دوی سرعت از همه ستاره‌های این تیم سریعتر دوید تا شک و شبهه‌ها درباره آمادگی‌اش را برطرف کند.

مدافع هلندی، سریع‌ترین دونده بایرن مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که در روزهای اخیر شایعاتی درباره آمادگی جسمانی ضعیف ماتیس دی‌لیخت، خرید جدید بایرن مونیخ مطرح بود روزنامه بیلد امروز در گزارشی از تمرین اخیر باواریایی‌ها گفت ستاره هلندی در این تمرین نه تنها آمادگی جسمانی کاملش را به رخ کشید بلکه در مسابقات دوی سرعت از همه ستاره‌های بایرن سریعتر دوید.

1732377

شایعات درباره آمادگی جسمانی دی‌لیخت از زمانی آغاز شد که هفته گذشته یولیان ناگلزمان در مصاحبه‌ای به وضعیت بدنی این ستاره هلندی اشاره کرد. به نظر می‌رسید ناگلزمان از شرایط ستاره جدید تیمش راضی نیست. ناگلزمان مدعی شد دی‌لیخت برای پشت سر گذاشتن تمرینات بایرن مشکل دارد و به او گفته مدت‌ها است اینقدر تحت فشار نبوده است.

بعد از آن بود که رسانه‌ها در آلمان انتقادهای زیادی از دی‌لیخت مطرح کردند. بیلد می‌گوید ستاره هلندی در روزهای گذشته علاوه‌بر شرکت در تمرینات عمومی بایرن چند جلسه تمرین اختصاصی هم انجام داد تا هر چه سریع‌تر بتواند رضایت سرمربی‌اش را جلب کند.

1732378

امروز تمرین بایرن مونیخ در حالی برگزار شد که یولیان ناگلزمان بازیکنان خود را به‌شدت تحت فشار گذاشت. دی‌‌لیخت که قرار است از فصل آینده در خط دفاعی بایرن به میدان برود در مسابقات دوی سرعت که در جریان این جلسه تمرینی برگزار شد زمانی بهتر از سایر هم‌تیمی‌های خود ثبت کرد.

دیدگاه‌ها