کد خبر : 1836716 | 13 مرداد 1401 ساعت 11:39 | 22.7K بازدید | 13 دیدگاه

امیدواری بارسا؛ مدافع چلسی در راه نوکمپ

مدیران بارسلونا امید زیادی به جذب مارکوس آلونسو، مدافع چلسی، در همین پنجره نقل و انتقالاتی دارند.

امیدواری بارسا؛ مدافع چلسی در راه نوکمپ

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا عملکرد بسیار خوبی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی داشته و بازیکنان درخشان بسیاری را به‌خدمت گرفته است. 
حضور بازیکنانی چون روبرت لواندوفسکی، ژول کنده، رافینیا، فرانک کسیه و آندریاس کریستنسن باعث شده که هواداران این تیم به فصل آینده بسیار امیدوار باشند اما کار آنها در بازار نقل و انتقالات هنوز به پایان نرسیده است. 
از مدت‌ها پیش گفته می‌شد که بارسا علاقه زیادی به جذب سزار آسپیلیکوئتا و مارکوس آلونسو دارد اما با جدایی کریستنسن و آنتونیو رودیگر، چلسی حاضر به فروش این دو بازیکن خط دفاعی تیمش نبود. 
اما حالا روزنامه اسپورت مدعی شده است که متئو آلِمانی، مدیر ورزشی بارسا، روز گذشته دیداری با فالی رمضانی، مدیر برنامه آلونسو، داشته است و این دو نفر بر سر بسیاری از موارد به توافق رسیدند تا این بازیکن بیشتر از هر زمان دیگری به بارسا نزدیک باشد. 

1711821


گفته می‌شود بارسا قصد دارد قراردادی سه‌ساله با این بازیکن امضا کند اما دستمزد او با توجه به شرایط مالی این باشگاه و سقف دستمزد پرداختی تعیین‌شده از سوی لالیگا چندان زیاد نیست و از دستمزدی که او در حال حاضر در چلسی دریافت می‌کند؛ کمتر است. 
توافق شخصی با آلونسو، کار را برای پیشبرد مذاکرات با مدیران چلسی هم آسان‌تر خواهد کرد. این در حالی است که هنوز خبری از توافق با این باشگاه برای جذب این بازیکن نیست اما تلاش‌ها به‌صورت جدی ادامه دارد. 
پیشنهاد بارسا برای انتقال آلونسو به نوکمپ هشت میلیون یورو بوده است اما چلسی حداقل 13 میلیون یورو برای فروش او درخواست کرده است.

دیدگاه‌ها