کد خبر : 1836733 | 13 مرداد 1401 ساعت 12:55 | 22.7K بازدید | 11 دیدگاه

سسک فابرگاس:

امیدوارم لیونل مسی به بارسلونا برگردد

سسک فابرگاس، ستاره سابق بارسلونا امیدوار است لیونل مسی دوباره لباس این باشگاه را به تن کند.

امیدوارم لیونل مسی به بارسلونا برگردد

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد لیونل مسی در پایان تابستان آینده با باشگاه پاری‌سن ژرمن به اتمام می‌رسد و هنوز توافقی برای تمدید قرارداد صورت نگرفته است. در هفته‌های اخیر خوان لاپورتا و ژاوی، رئیس و سرمربی بلوگرانا علنا در مورد بازگشت مسی به نوکمپ ابراز علاقه کرده‌اند و حالا سسک فابرگاس نیز مدعی شد این اتفاق رویای هواداران بارسلونا و مدیران این باشگاه خواهد بود.

سسک فابرگاس گفت: "من اورلین شوامنی را به‌خوبی می‌شناسم و چند باری با مدیران بارسلونا صحبت کردم تا خرید این بازیکن را توصیه کنم. اما شرایط این باشگاه از نظر اقتصادی خوب نبود و آنها نتوانستند شوامنی را به‌خدمت بگیرند. در ادامه به یک تیم دیگر سابق خود نیز چنین پیشنهادی دادم، اما او در نهایت با تیم دشمن من قرارداد امضا کرد.

1732487

شرایط چلسی در فصل جدید؟ آنها همیشه موظف به قهرمان شدن و رقابت برای کسب عناوین هستند. من پنج سال در این باشگاه بودم؛ ذهنیت چلسی فقط معطوف به قهرمانی است و البته من به همین دلیل به این باشگاه علاقه زیادی دارم. اخیرا اتفاقات زیادی رخ داده و تغییر مالکیت همیشه سخت است. رومن آبراموویچ در این باشگاه فوق العاده عمل کرد و او زمان، پول و دانش زیادی برای چلسی گذاشت. اما اگر از هواداران چلسی در مورد پیش بینی‌های آنها در آستانه فصل جدید سوال کنید، معدود افرادی در مورد قهرمانی صحبت می‌کنند و کار زیادی برای بهبود شرایط این تیم در پیش است.

احتمال بازگشت لیونل مسی به بارسلونا؟ به‌عنوان یک هوادار بارسا، من می‌خواهم لئو مسی به این تیم برگردد و البته باشگاه و هواداران نیز چنین رویایی در سر دارند."

دیدگاه‌ها