کد خبر : 1836811 | 13 مرداد 1401 ساعت 21:19 | 11.1K بازدید | 14 دیدگاه

آسپیلیکوئتا به بارسا نمی‌رود؛ مالک چلسی مخالف اصلی

وبسایت گل اعلام کرد بارسلونا از تلاش برای جذب سزار آسپیلیکوئتا از چلسی منصرف شده و کاپیتان آبی‌های لندن به زودی قراردادش را تمدید خواهد کرد.

آسپیلیکوئتا به بارسا نمی‌رود؛ مالک چلسی مخالف اصلی

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که در طول تابستان تلاش زیادی برای به خدمت گرفتن سزار آسپیلیکوئتا انجام داده بود سرانجام از جذب او ناامید شد. لاپورتا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، روبرت لواندوفسکی و آسپیلیکوئتا را به عنوان دو هدف اصلی خود انتخاب کرده بود. درحالیکه لواندوفسکی به بارسلونا پیوست اما رئیس بارسا در محقق کردن دومین هدف بزرگ خود ناکام شده است.

1732591

آسپیلیکوئتا در استمفوردبریج آخرین سال قراردادش را پشت سر می‌گذارد و پیش‌تر گزارش‌هایی درباره تمایل او برای انتقال به بارسلونا منتشر شده بود. اما چلسی از آغاز اعلام کرد که کاپیتانش فروشی نخواهد بود.

به گزارش وبسایت گل، تاد بولی، مالک جدید باشگاه چلسی، مهم‌ترین نقش را در عدم جدایی آسپیلیکوئتا از باشگاه داشت. این گزارش مدعی است بارسا در روزهای اخیر مذاکراتی مستقیم با مدیریت چلسی داشت تا موافقت آنها را برای انتقال مدافع اسپانیایی جلب کند اما تاد بولی با حضور در روند مذاکرات اصرار داشت کاپیتان چلسی به هیچ وجه فروخته نخواهد شد.

باشگاه کاتالان برای راضی کردن مالک چلسی پیشنهاد کرد که چند بازیکن خود را به باشگاه لندنی واگذار کند اما در نهایت نتوانست رضایت تاد بولی را به‌دست بیاورد. بارسا سرانجام به این نتیجه رسید که باید از جذب آسپیلیکوئتا منصرف شود.

دیدگاه‌ها