کد خبر : 1836825 | 13 مرداد 1401 ساعت 22:47 | 20.3K بازدید | 9 دیدگاه

آرتتا: درخشش استثنایی ژسوس غافلگیرم کرد

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال می‌گوید از تاثیرگذاری فو‌‌ق‌العاده‌ گابریل ژسوس بر توپچی‌ها، در مدت کوتاهی که از حضورش در این تیم می‌گذرد، غافلگیر شده است.

آرتتا: درخشش استثنایی ژسوس غافلگیرم کرد

به گزارش "ورزش سه"، گابریل ژسوس، مهاجم برزیل که امسال تابستان از منچسترسیتی به آرسنال پیوست در دوران پیش‌فصل بهترین گلزن توپچی‌ها بود و از او به‌عنوان یکی از شانس‌های آقای گلی لیگ برتر در فصل آینده نام برده می‌شود.

1732610

ستاره برزیلی در مدت‌کوتاهی که از حضورش در اردوی توپچی‌ها می‌گذرد آنقدر درخشان کار کرد که مربی‌اش اعتراف می‌کند از شدت درخشش او غافلگیر شده است. مهاجم برزیلی در پنج بازی دوستانه پیش‌فصل برای آرسنال هفت گل به ثمر رساند تا خیلی زود به بازیکنی محبوب تبدیل شود. یکی از اتفاقاتی که ژسوس را خیلی زود محبوب هواداران آرسنال کرد هت‌تریک او در بازی دوستانه مقابل سویا بود.

1732613

زمانی که آرتتا به‌عنوان دستیار پپ گواردیولا در منچسترسیتی حضور داشت ژسوس به‌عنوان بازیکن در اتحاد می‌درخشید. آرتتا در صحبت‌های اخیرش درباره ستاره برزیلی گفت:" وقتی بازیکنان درجه‌یک از باشگاه‌های بزرگ به تیم شما منتقل می‌شوند معمولا تحت فشار قرار می‌گیرند. 

نقشی که گابی اینجا دارد با نقش او در سیتی متفاوت است. او برای موفق شدن باید با نقش جدیدش سازگار شود و این نیاز به زمان دارد. ژسوس در این مدت فوق‌العاده عالی بوده و من از اینکه او با این سرعت چنین تاثیرگذاری‌ای داشت غافلگیر شدم".  

دیدگاه‌ها