کد خبر : 1836868 | 14 مرداد 1401 ساعت 13:01 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

زند: اغراق زیادی در مورد آسیب‌دیدگی‌ام شد

ملی‌پوش کاتای تیمی کشورمان ابراز امیدواری کرد، اعضای این تیم انتظارات جامعه کاراته را برآورده و خوشرنگ‌ترین مدال را در بازی‌های کشورهای اسلامی کسب کنند.

زند: اغراق زیادی در مورد آسیب‌دیدگی‌ام شد

به گزارش "ورزش سه" علی زند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، درباره شرایط ملی‌پوشان کاتای تیمی کاراته ایران در آستانه مسابقات کشورهای اسلامی اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خیلی خوبی داریم. انتظارات جامعه کاراته ایران با توجه به نتایج گذشته تیم کاتای تیمی بسیار بالا رفته است و امیدوارم این انتظارات را برآورده کنیم. سطح مسابقات کاتای تیمی به مراتب خیلی بالاتر از قهرمانی آسیاست و کشورهای مصر، مراکش و آذربایجان به این مسابقات اضافه می‌شوند.

وی تصریح کرد: ترکیه قهرمان اروپا و دارنده مدال برنز آخرین دوره مسابقات قهرمانی جهان نیز به‌عنوان میزبان حضور دارد، اما سه بار با این تیم قدرتمند مسابقه دادیم و خدا را شکر در دو مسابقه برنده شدیم. فینال مسابقات جهانی 2018 و کاراته وان ترکیه مسابقاتی که بود که موفق به شکست این تیم شدیم و با این شرایط انتظار مدال خوشرنگی را از خودمان داریم.

ملی‌پوش کاتای تیمی کاراته ایران با اشاره به تلاش این تیم برای کسب مدال طلای مسابقات کشورهای اسلامی خاطر نشان کرد: تمام تلاش خود را برای مدال طلا انجام می‌دهیم، اما نمی‌توانیم قول هیچ مدالی را بدهیم، چرا که شرایط هر مسابقه متفاوت است. تمام تلاش خود را در این مدت انجام دادیم و برنامه‌ریزی خوبی را استاد شهرجردی سرمربی تیم انجام داده است. فدراسیون کاراته اهمیت بالایی را برای کاتا قائل شده و امکانات خیلی خوبی در اختیار ما قرار داده است. امیدوارم بتوانیم انتظارات جامعه کاراته را برآورده و خوشرنگ‌ترین مدال را کسب کنیم.

زند راجع به مصدومیت خود و گمانه‌زنی‌ها در مورد احتمال تغییر تیم کاتای تیمی در مسابقات کشورهای اسلامی گفت: یکسری صحبت‌ها انجام شد، اما در مورد آن اغراق زیادی صورت گرفت. آسیب‌دیدگی و زخمی جزئی را به خاطر بریدگی شیشه در کف پای خود داشتم، اما در حال حاضر به طور کامل بهبود پیدا کردم و شرایط خوبی دارم. الان کوچکترین احساس آسیب‌دیدگی ندارم و روز به روز نیز به اوج آمادگی نزدیک می‌شوم.

دیدگاه‌ها