کد خبر : 1836893 | 14 مرداد 1401 ساعت 15:03 | 41.5K بازدید | 24 دیدگاه

مالک لیدز: کار بارسا و دکو اصلا درست نبود

مالک باشگاه لیدز از بارسلونا و مدیر برنامه‌های رافینیا به خاطر عملکردشان در ماجرای انتقال ستاره برزیلی به بارسا انتقاد کرد.

مالک لیدز: کار بارسا و دکو اصلا درست نبود

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه لیدز از فروش رافینیا، وینگر برزیلی سابقش، به بارسلونا مبلغ قابل توجهی بدست آورده اما مالک لیدز همچنان از عملکرد باشگاه کاتالان و مدیر برنامه‌های ستاره برزیلی عصبانی است.

آندره‌آ رادریزانی، مالک ایتالیایی لیدز، در مصاحبه با نشریه اتلتیک انتقادهای تندی به بارسلونا وارد کرد و گفت:" ما با چلسی برای انتقال رافینیا به توافق رسیده بودیم. وقتی مجبور شدم سراغ تاد بولی بروم و بگویم که نظرم عوض شده خیلی خجالت کشیدم. کاری که بارسلونا کرد بی‌احترامی به من بود. رفتارشان اصلا درست نبود".

1732723

او در ادامه صحبتهایش گفت:" اگر بارسلونا مبلغ قرارداد رافینیا را تا قبل از 2 سپتامبر نپردازد اتفاقی که می‌افتد از هر بمب خبری‌ای بزرگتر خواهد بود. توافقی که ما با چلسی کرده بودیم از همه نظر عالی بود. بعد ناگهان سر و کله بارسا پیدا شد. من واقعا نمی‌دانم آنها این پول را از کجا پیدا کردند".

مالک باشگاه لیدز در ادامه صحبتهایش از دکو، مدیر برنامه‌های رافینیا، هم انتقاد کرد و گفت:" مدیر برنامه‌های او باعث شد رافینیا به بارسا برود. اینکه مدیران برنامه‌ها روی فوتبالیست‌ها اینقدر تاثیرگذاری دارند باعث تاسف است".

دیدگاه‌ها