کد خبر : 1836899 | 14 مرداد 1401 ساعت 16:06 | 12.8K بازدید | 5 دیدگاه

مدافع فرانسوی غایب بزرگ دیدار اول لیورپول

در آستانه دیدار فردای لیورپول مقابل فولام اعلام شد مصدومیت آلیسون بکر، دروازه‌بان این تیم، برطرف شده و می‌تواند به میدان برود. اما ابراهیما کوناته به دلیل مصدومیت در این بازی غایب است.

مدافع فرانسوی غایب بزرگ دیدار اول لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول، نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر، فردا فصل 2022-2023 را با دیدار مقابل فولام آغاز می‌کند. خبر خوب برای قرمزها این است که امروز رسما اعلام شد آلیسون، که مدتی بود به دلیل مصدومیت به صورت کامل در اختیار تیم نبود، کاملا بهبود یافته و می‌تواند در بازی فردا به میدان برود. اما ابراهیما کوناته که گمان می‌رفت به ترکیب برمی‌گردد به دلیل مصدومیت در این بازی حضور نخواهد داشت.  

1732730

آلیسون در جریان تور پیش‌فصل لیورپول در آسیا از ناحیه عضلات شکمی آسیب دید و به همین علت نتوانست در دیدار کامیونیتی‌شیلد مقابل منچسترسیتی بازی کند. در روزهای اخیر تصاویر مخابره شده از تمرینات لیورپول نشان می‌داد این دروازه‌بان برزیلی به تمرینات بازگشته. خبر بهبود کامل آلیسون خیال یورگن کلوپ را بابت محافظت از دروازه‌اش راحت می‌کند.

کادر فنی لیورپول می‌داند که الکس اوکسلید چمبرلین، دیوگو ژوتا و کالوین رمزی را به دلیل مصدومیت‌های جدی برای مدتی در اختیار نخواهد داشت. تنها نگرانی کلوپ اما مصدومیت جدید ابراهیما کوناته، مدافع فرانسوی، است.

1732731

امروز تایید شد که کوناته در بازی فردا حضور نخواهد داشت و برای مدتی دور از میادین خواهد بود. مدافع فرانسوی لیورپول چند روز پیش و در جریان دیدار دوستانه مقابل استراسبورگ از ناحیه زانو آسیب دید.

دیدگاه‌ها