کد خبر : 1836903 | 14 مرداد 1401 ساعت 16:28 | 777 بازدید | 0 دیدگاه

نفرات برتر هفته نخست تفنگ و تپانچه مشخص شدند

با برگزاری هفته نخست لیگ تفنگ و تپانچه نفرات برتر مشخص شدند.

نفرات برتر هفته نخست تفنگ و تپانچه مشخص شدند

به گزارش "ورزش سه" به نقل از فارس، پانزدهمین دوره لیگ برتر تفنگ بانوان امروز، جمعه، ۱۴ مرداد ماه آغاز شد. در پایان مسابقات هفته اول که به میزبانی دانشگاه آزاد برگزار شد، تیگرا برابر دانشگاه آزاد شکست خورد، برلیان 22 برابر شهید زین الدین قم به پیروزی رسید، فولاد سپاهان از سد دریاچه ارومیه گذشت و نزاجا برابر تیم‌ مقاومت به برتری رسید.

در بخش انفرادی و در فینال این مسابقات و در رقابتی نزدیک  الهه احمدی از دانشگاه آزاد با نتیجه ۱۷ بر ۱۳ برابر نسا پاریاب از نزاجا شکست خورد. به این ترتیب پاریاب عنوان نخست را از آن خورد و احمدی در جایگاه دوم قرار گرفت. همچنین فاطمه کرمزاده از دانشگاه آزاد سوم شود و نجمه خدمتی از سپاهان در  رده چهارم ایستاد.

همچنین لیگ تپانچه نیز برگزار شد. در پایان مسابقات هفته نخست فولاد هرمزگان و هیات کرمان به ترتیب برابر آتبین و شهید زین‌الدین قم به برتری رسیدند و مقاومت برابر هیات مازندران شکست خورد. دیدار دو‌ تیم هیات البرز و هیات فارس به دلیل ابتلای تیم فارس به کرونا به تعویق افتاد و زمان آن اعلام خواهد شد.

در بخش انفرادی و در فینال هانیه رستمیان و سید فاطمه احمدی، دو‌‌ نماینده هیات مازندران برابر هم قرار گرفتند که در پایان رستمیان با نتیجه ۱۶ بر ۱۰ به برتری رسید و در جایگاه نخست ایستاد و احمدی دوم شد. سامیه یاسی از فولاد هرمزگان در رده سوم ایستاد و فاطمه قدرت آبادی از هیات قم چهارم شد.

دیدگاه‌ها