کد خبر : 1836924 | 14 مرداد 1401 ساعت 19:44 | 28K بازدید | 11 دیدگاه

مائوریتزیو ساری:

متقاعد کردن رونالدو برای تغییر آسان نیست

مائوریتزیو ساری، سرمربی ایتالیایی و سابق یوونتوس، کار کردن با کریستیانو رونالدو را آسان نمی داند.

متقاعد کردن رونالدو برای تغییر آسان نیست

به گزارش "ورزش سه"، مائوریتزیو ساری علیرغم کسب عنوان اسکودتو در دوران حضور در یوونتوس، هرگز تبدیل به چهره محبوبی در این باشگاه نشد و تنها بعد از یک فصل تورین را ترک کرد. بیانکونری تحت هدایت او خیلی زود و با شکست برابر لیون از لیگ قهرمانان حذف شد و مدیران یوونتوس نیز تمایلی به ادامه همکاری با مائوریتزیو ساری نشان ندادند. 

1514739
این سرمربی 63 ساله رابطه پرفراز و نشیبی هم با کریستیانو رونالدو داشت و ستاره پرتغالی بیانکونری یکی دو بار نارضایتی خود را به صورت علنی به ساری ابراز کرد. حالا او که در دو فصل اخیر هدایت لاتزیو را بر عهده داشته، مدعی شد مدیریت رونالدو آسان نیست و نمی توان او را برای تغییر سبک بازی به راحتی متقاعد کرد.

مائوریتزیو  ساری گفت: "متاسفم که نتوانستم در دوران جوانی کریستیانو رونالدو، سرمربی این بازیکن باشم. از نظر من رونالدو بازیکنی بود که خودش را با سبک خاصی از فوتبال تثبیت کرده و به یک نماد جهانی تبدیل شده بود. اما این تیم باید با سبک بازی این بازیکن سازگار می شد، نه بالعکس. رونالدو در آن فصل زیر نظر من در یوونتوس 33 گل در لیگ به ثمر رساند و چهار بار نیز در لیگ قهرمانان موفق به گلزنی شد. به طور خلاصه، متقاعد کردن یک قهرمان با چنین افتخاراتی برای تغییر مسیر و سبک بازی هرگز آسان نیست."

دیدگاه‌ها