کد خبر : 1836929 | 14 مرداد 1401 ساعت 20:19 | 9.3K بازدید | 3 دیدگاه

اقدامی تحسین‎‌برانگیز؛

ستاره کانادایی پاداش جام‌جهانی را به خیریه خواهد داد

آلفونسو دیویس، مدافع جوان تیم ملی کانادا، پاداش حضورش در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را صرف امور خیریه خواهد کرد.

ستاره کانادایی پاداش جام‌جهانی را به خیریه خواهد داد

به گزارش "ورزش سه"، خانواده آلفونسو دیویس، مدافع کانادایی و جوان بایرن مونیخ، اهل لیبریا هستند و او در گذشته روزهای دشواری را تجربه کرده است. جنگ داخلی در این کشور آنها را مجبور به فرار از لیبریا کرد و این خانواده مدت زیادی آواره بودند. آنها ابتدا در یکی از کمپ های پناهندگان در غنا مستقر شدند و سپس توانستند به کانادا سفر کرده و در ادامه اقامت این کشور را دریافت کنند. دیویس قبل از اخذ شهروندی در سال 2017 برای مدت طولانی ویزای پناهندگی داشت و در نهایت در همان سال این بازیکن اولین بازی خود در تیم ملی کانادا را در سن 16 سالگی انجام داد.

1662803

آلفونسو دیویس در سال 2019 به بایرن مونیخ پیوست و در ادامه به تیم ملی کانادا کمک کرد تا برای اولین بار از سال 1986 در مکزیک به جام جهانی صعود کند. کانادا به همراه کرواسی، بلژیک و مراکش در گروه شش قرار خواهد داشت و تورنمنت را با دیدار با بلژیک آغاز می کند. حالا این بازیکن اعلام کرد پاداش بازی در جام جهانی را صرف امور خیریه خواهد کرد.

آلفونسو دیویس در صفحه خود نوشت: "کانادا از من و خانواده‌ام استقبال کرد و به ما فرصت زندگی بهتر داد. همین اتفاق به من اجازه داد تا رویاهایم را محقق کنم. بازی برای تیم ملی کانادا افتخار بزرگی است و من می‌خواهم این محبت را جبران کنم. بنابراین، تصمیم گرفتم درآمدهای خود را از شرکت در جام جهانی 2022 به امور خیریه اهدا کنم."

دیدگاه‌ها