کد خبر : 1852778 | 18 آبان 1401 ساعت 23:35 | 6.9K بازدید | 2 دیدگاه

ستاره کانادایی بایرن: صد در صد به جام جهانی می‌رسم

آلفونسو دیویس، ستاره کانادایی بایرن مونیخ، که هواداران کانادا نگران نرسیدن او به جام جهانی به دلیل مصدومیت بودند به آنها اطمینان داد که در قطر بازی خواهد کرد.

ستاره کانادایی بایرن: صد در صد به جام جهانی می‌رسم

به گزارش "ورزش سه"، آلفونسو دیویس، ستاره جوان بایرن مونیخ، که در تیم ملی کشورش کانادا عضویت دارد چهار روز پیش در جریان پیروزی 3-2 بایرن مونیخ مقابل هرتابرلین در دقیقه 64 دچار آسیب‌دیدگی شد و به ناچار زمین مسابقه را ترک کرد.

بعد از آن بازی باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد دیویس از ناحیه همسترینگ آسیب دیده و دو بازی باقی‌مانده این تیم پیش از وقفه جام جهانی را از دست خواهد داد.

درحالیکه کانادایی‌ها به شدت نگران از دست دادن ستاره جوان خود بودند او امروز به هواداران اطمینان داد که مشکل او در حدی نیست که مانع از بازی کردنش در قطر شود.

1751728

کانادا پیش از شروع جام جهانی در منامه با بحرین و در دوبی با ژاپن دیدار خواهد کرد و اولین بازی‌اش در جام جهانی روز 23 نوامبر مقابل بلژیک خواهد بود.

دیویس امروز گفت:" وقتی مصدوم شدم موقعیت ترسناکی داشتم ولی دکترها گفتند که با انجام تمرین‌های فیزیوتراپی تا قبل از دو هفته کاملا درمان می‌شوم. خوشحالم که این مدت بیشتر نبود و خدا را شاکرم. بی‌صبرانه منتظرم و از فردا پنج‌شنبه دوباره تمرین در زمین چمن را شروع می کنم.

فعلا کمی درد دارم ولی رویهم‌رفته حالم خوب است و احساس می‌کنم در جام جهانی با آمادگی صد در صد حاضر خواهم بود. من بدون تردید با تمام توان برای تیم ملی کشورم خواهم جنگید".

دیدگاه‌ها