کد خبر : 1837051 | 15 مرداد 1401 ساعت 16:30 | 14.2K بازدید | 6 دیدگاه

کیمیش: برد بایرن مونیخ فقط یک نکته منفی داشت

جاشوا کیمیش، ستاره آلمانی بایرن مونیخ، از عدم ثبت کلین شیت برابر فرانکفورت در اولین بازی فصل رضایت ندارد.

کیمیش: برد بایرن مونیخ فقط یک نکته منفی داشت

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ مطابق انتظار فصل را فوق العاده و رویایی شروع کرد تا دوباره مانند یک دهه اخیر، بخت نخست فتح بوندسلیگا لقب گیرد. شاگردان یولیان ناگلزمان در اولین مسابقه و در خانه خود توانستند با شش گل فرانکفورت، قهرمان فصل قبل لیگ اروپا را مغلوب کنند. جاشوا کیمیش، هافبک آلمانی بایرن مونیخ، بعد از این دیدار به تمجید از عملکرد تیم پرداخت و مدعی شد آنها از نقاط ضعف حریف باخبر بودند.

1732970

جاشوا کیمیش بعد از این برتری پرگل گفت: "تنها نکته منفی مسابقه ما برابر فرانکفورت این بود که نتوانستیم کلین شیت کرده و دروازه خود را در اولین بازی فصل بسته نگه داریم. البته بازیکنان بایرن مونیخ در طول مسابقه اشتباه قابل توجه و چندانی نداشتند و شرایط خوب پیش رفت. اگر بیشتر دقت کرده بودیم، حتی در نیمه دوم می توانستیم گل های بیشتری نیز وارد دروازه فرانکفورت کنیم. عملکردی مانند بازی ما مقابل این تیم باعث می شود من علاقه زیادی به حضور در زمین و بازی کردن با لباس بایرن مونیخ داشته باشم.

ما به خوبی می دانستیم که پشت سر فیلیپ کاستیچ و کنائوف همیشه فضا مناسبی برای نفوذ وجود خواهد داشت. هر زمان که فرانکفورت در جریان مسابقه توپ را از دست داد، فضای قابل توجهی پشت سر مدافعان این تیم وجود داشت که ما می توانستیم از آن به خوبی به سود خود استفاده کنیم. همچنین با توجه به عملکرد چهار بازیکن هجومی ترکیب بایرن مونیخ، شرایط برای ما خوب و جالب پیش رفت."

دیدگاه‌ها