کد خبر : 1837212 | 16 مرداد 1401 ساعت 21:38 | 34.9K بازدید | 36 دیدگاه

پایان پیش فصل پرسپولیس بدون شکست

پرسپولیس دقایقی قبل آخرین بازی دوستانه خود در پیش فصل را برگزار کرد.

پایان پیش فصل پرسپولیس بدون شکست

به گزارش "ورزش سه"، در حالی‌که سرخ‌پوشان روز گذشته به مصاف سایپا رفته و این تیم را با نفرات اصلی خود 2-1 شکست داده بودند، امروز نیز با تیم رزرو در مقابل خیبر خرم‌آباد قرار گرفتند و به نتیجه تساوی بدون گل بسنده کردند.

این هفتمین بازی دوستانه پرسپولیس در پیش فصل بود که بدون شکست به پایان رسید تا به این‌ترتیب سرخ‌پوشان در بازی‌های تدارکاتی قبل از شروع لیگ برتر هیچ باختی را متحمل نشوند.

1731500

قرمزها، تیم ملی امید و پیکان را با اختلاف دو گل شکست دادند و مقابل مس کرمان، نساجی و خیبر نیز به تساوی رسیدند. البته نتایج بازی‌های دوستانه شاید کمترین میزان اهمیت را برای کادرفنی داشته باشد اما طرفداران تیم‌ها معمولا این نتایج را پیگیری می‌کنند.

پرسپولیس البته قرار بود برنامه ریزی متفاوتی را با سفر به ترکیه داشته باشد و مقابل تیم‌های خارجی به میدان برود اما در نهایت این اتفاق رخ نداد تا پیش فصل سرخ‌پوشان در تهران سپری شود. همچنین آخرین بازی دوستانه پرسپولیس قرار بود مقابل ذوب آهن برگزار شود که باتوجه به قرعه کشی لیگ، طرفین تصمیم گرفتند این بازی را لغو کنند.

1730209

شاگردان یحیی گل‌محمدی روز 11 تیر تمرینات خود برای لیگ بیست و یکم را آغاز کردند و قرار است تا روز جمعه این تمرینات ادامه پیدا کنند تا با حدود 40 جلسه تمرینی و 7 بازی دوستانه، کار خود را به پایان برسانند. در این مدت در برخی‌ از روزها بازیکنان در دو نوبت تمرینات را دنبال کردند که اغلب تمرینات نوبت صبح به بدنسازی اختصاص داشت.

نتایج دیدارهای پیش فصل پرسپولیس به شرح زیر است:

پرسپولیس 3 - امید پرسپولیس 1
پرسپولیس 2 - پیکان 0
پرسپولیس 3 - نساجی 3
پرسپولیس 1 - مس کرمان 1
پرسپولیس 4 - تیم ملی امید 2
پرسپولیس 2- سایپا 1
پرسپولیس 0 - خیبر 0

دیدگاه‌ها