کد خبر : 1837262 | 17 مرداد 1401 ساعت 13:36 | 13K بازدید | 7 دیدگاه

استقلال با جوانان ناشناخته‌ای قهرمان لیگ شد؛

باصفا: دلیل عصبانیت کمالوند تعصب او بود

هافبک تیم خیبر خرم آباد معتقد است که تیمش مقابل پرسپولیس به گونه ای کار کرد که هیچ شباهتی به یک تیم لیگ یکی نداشت.

باصفا: دلیل عصبانیت کمالوند تعصب او بود

به گزارش "ورزش سه"، ایمان باصفا که با سابقه حضور در تیم هایی چون استقلال، آلومینیوم و ماشین سازی این فصل در خیبر خرم آباد به میدان خواهد رفت، در مورد بازی دوستانه روز گذشته تیمش با پرسپولیس گفت: پرسپولیس و بقیه تیم های لیگ برتری به خاطر اینکه دوران آماده سازی زودتری نسبت به ما داشتند، به مرز آمادگی رسیدند. ما 20-30 درصد از آنها عقب‌تریم ولی هم در بازی با آلومینیوم و هم پرسپولیس به گونه‌ای عمل کردیم که مشخص نمی‌شد، آنها لیگ برتر هستند و ما لیگ یک هستیم.

او در مورد روند آماده سازی تیم خود افزود: تیم ما در فصل جدید با توجه به کادرفنی و بازیکنان خوبی که داریم، فقط به دنبال نتیجه گیری است. شرایط خوبی داریم و بازی پرفشاری با پرسپولیس انجام دادیم. اردوی کردان و دو بازی دوستانه سنگین هم خیلی به درد ما خواهد خورد.

هافبک خیبر در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیسی که مقابل شما بازی کرد می تواند یکی از مدعیان لیگ برتر باشد تاکید کرد: پرسپولیس تیم خوبی دارد. مخصوصا که بازیکنان سطح بالایی به خدمت گرفته است. البته استقلال فصل گذشته با بازیکنان جوانی که شاید نام خیلی از آنها برای اولین بار بود که مطرح می شد قهرمان لیگ برتر شد. باید بازی‌ها شروع شود و ببینیم که تیم ها چه شرایطی دارند. در مجموع پرسپولیس مقابل ما، فوتبال درگیرانه و فیزیکی انجام داد. تیم ما هم از نظر مالکیت و ایجاد موقعیت گل برابر با آنها بود.

عصبانیت کمالوند از داور، یکی از حواشی بازی دوستانه پرسپولیس و خیبر بود که باصفا دلیل آن را این گونه شرح داد: نه عصبانی نبود. آقای کمالوند هر کجا که باشد، روی بازیکنان خود تعصب دارد. چون بازی دوستانه بود، هم داور و هم بازیکنان باید رعایت کنند تا هیچ کس فصل را به خاطر خطایی شدید از دست ندهد. ما این را رعایت می کردیم ولی داور بازی لحن گفتاری متفاوتی با ما داشت. آقای کمالوند هم به خاطر تعصبی که به بازیکنان خود دارد، به داور تذکر داد که با همه بازیکنان داخل زمین یک مدل رفتار کند.

او در پایان در واکنش به این موضوع که خیبر با حضور چند مهره لیگ برتری می تواند یکی از مدعیان صعود در لیگ یک باشد گفت: کاری به لیگ برتری و لیگ یکی بودن بازیکنان نداریم، تیم ما از بازیکنان جوان و باتجربه تشکیل شده است. خودم نسبت به تیمی که داریم حس خوبی دارم. تلاش خودمان را می کنیم که مردم خرم آباد را در آخر فصل خوشحال کنیم.

دیدگاه‌ها