کد خبر : 1837277 | 17 مرداد 1401 ساعت 15:25 | 23.8K بازدید | 16 دیدگاه

خیبر امسال برای صعود بسته شده است؛

قنبری: می‌توانستیم پرسپولیس را شکست دهیم

مدافع تیم خیبر خرم آباد معتقد است که تیمش امسال با هدف صعود بسته شده است.

قنبری: می‌توانستیم پرسپولیس را شکست دهیم

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد قنبری، سال گذشته از ذوب آهن جدا و راهی خیبر خرم آباد شد. او امسال هم در خرم آباد و تیم خیبر بازی خواهد کرد. این مدافع باتجربه در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص شرایط تیمش گفت: تیم خوبی بسته شده و در حال پشت سر گذاشتن دوران بدنسازی هستیم. امیدوارم که بتوانیم با کادرفنی و بازیکنان خوبی که داریم نتایج خوبی کسب کنیم.

"چند سالی است که همه منتظر صعود خیبر هستند ولی این اتفاق رخ نمی دهد." قنبری در واکنش به این موضوع تاکید کرد: تیم به گونه ای بسته شده که امید زیادی به لیگ برتری شدن داریم. تمام تلاش اعضای تیم این است که به لیگ برتر صعود کنیم تا جواب حمایت هواداران را به خوبی داده و انتظار آنها را خاتمه دهیم.

به خاطر امکانات و بازیکنان باسابقه، انتظارات صعود از نماینده خرم آباد بالاست، مدافع خیبر در این خصوص گفت: تیم ما امسال، مثل پارسال خوب است ولی خب شرایط فوتبال فرق دارد. با این وجود تمام هم و غم ما این است که اشتباهات گذشته را تکرار نکنیم و خیبر را لیگ برتری کنیم. تمام تلاش خود را می کنیم و بقیه توکل به خدا ببینیم چه می شود.

قنبری با اشاره به اینکه تیمش در بازی دوستانه پرسپولیس، برتر از حریف بود و اگر بدشانسی نمی آورد برنده می شد گفت: بیشتر موقعیت ها دست ما بود و خیلی خوب بازی کردیم. پرسپولیس شرایط خوبی داشت ولی خیبر خیلی بهتر بود و می توانستیم پیروز شویم. درست است که در دیدار دوستانه نتیجه مهم نیست ولی تیم ما خیلی امیدوار کننده بود. امیدوارم که در بازی های لیگ هم چنین شرایطی داشته باشیم.

دیدگاه‌ها